DKV a primit distincția de marcă a secolului
Home Servicii DKV a primit distincția de marcă a secolului
Servicii

DKV a primit distincția de marcă a secolului

70

Când cerem un Xerox ne referim la o fotocopie, când cerem Aspirină dorim o tabletă împotriva durerii, iar când cerem un Kärcher ne referim la un aparat de spălat cu presiune. Mărci precum Xerox, Aspirina și Kärcher sunt astăzi sinonime pentru întregi categorii de produse. În această grupă exclusivă de mărci a intrat recent și DKV, care a fost votată ca marcă a secolului.Un juriu constituit din experți de top în domeniul brandurilor, reuniți sub patronajul grupului de publicații ZEIT, decide cine primește distincția de marcă a secolului. Sunt premiate 250 de branduri, lideri de piață în propriul domeniu și nume reprezentative pentru categoria lor de produse.

Pentru ca un brand să poată deveni termen generic, compania trebuie să fie prima care aduce o inovație pe piață, în acest caz cardul de alimentare cu carburanți. DKV a fost pionier în domeniul său. De-a lungul istoriei de 85 de ani, compania a mizat mereu pe noi standarde ale achizițiilor fără numerar pe șosea și o face și astăzi: cu peste 80.000 de puncte de acceptanță în 42 de țări și o acoperire de 92% în Germania, DKV oferă cea mai mare rețea din branșă. Peste 200.000 de clienți cu peste 3,7 milioane de carduri DKV și dispozitive de bord se bazează pe DKV.

Referitor la avantajele DKV în calitate de marcă a secolului, Ulrich Wolter, director de marketing la DKV a declarat: ”Eu cred că o astfel de distincție vine cu o responsabilitate pentru câștigător. Ne dorim bineînțeles să depășim permanent așteptările clienților noștri atunci când intră în contact cu brandul nostru. Fie că este vorba de oamenii noștri, de pagina noastră de Internet sau de un alt punct de contact. Fiindcă numai atunci când aceste puncte de contact sunt aliniate se construiește o reputație bună. Echipa noastră lucrează intens zi de zi pentru a atinge acest ideal”.

”Similar clienților noștri, DKV nu poate rămâne pe loc și trebuie să se adapteze schimbărilor, fără să-și piardă identitatea. De aceea, momentan lucrăm, printre altele, pentru a crește vizibilitatea și recognoscibilitatea brandului DKV în această eră digitală în noi medii de business. Numai așa ne putem rămâne fideli sloganului nostru „You drive, we care”, și să fim reprezentativi pentru o categorie întreagă de produse”, a mai spus Ulrich Wolter.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

NoutatiServicii

O alternativă de înaltă calitate la motorina tradițională

DKV Mobility, furnizor european de top de servicii și soluții de plată...

NoutatiServicii

Plata la pompă cu telefonul mobil prin OSCAR Downstream

OSCAR Downstream anunță lansarea în premieră pentru clienții B2B din România a...

NoutatiServicii

DKV Mobility extinde parteneriatul cu Petrol în Slovenia și Croația

Peste 160 de benzinării Petrol au fost adăugate la rețeaua de acceptare...

NoutatiServicii

DKV Mobility oferă acces la prima rețea de stații de alimentare cu CNG din România

DKV Mobility, furnizor european de top de servicii și soluții de plată...