cora a semnat recent un parteneriat cu platforma digitală Postis, ca parte a strategiei de dezvoltare a serviciului de livrare a produselor pe care clienții le comandă tot mai des în regim online.Peste 40.000 de produse cora pot fi comandate online pe www.cora.ro, din categorii diverse precum alimente proaspete și conservate sau congelate, produse pentru casă și familie, electrice și electrocasnice, produse pentru îngrijirea copiilor, băuturi, petshop etc.
cora este deschizător de drum în comerțul online generalist, cu o experiență de peste 7 ani, și continuă să investească puternic pe acest segment, într-un moment în care este limpede că aceasta este direcția principală de evoluție a retailului.
Hipermarketurile cora au fost, de altfel, primele care au contractat serviciile unei companii de food delivery, Foodpanda, pentru livrări în regim expres. A urmat parteneriatul cu Glovo, care susține efortul de creștere a capacității cora de livrare la timp, indiferent de volume. Noile servicii sunt disponibile în toate orașele unde cora este prezentă – București, Cluj, Constanța, Ploiești, Bacău, Baia-Mare, Drobeta Turnu-Severin.
”Parteneriatul cu Postis ne oferă nouă, cora, posibilitatea de a alege soluțiile optime de livrare din punct de vedere al costului și timpului de livrare. Pentru maximizarea rezultatelor, Postis integrează pe platforma sa inclusiv flota auto a cora. În plus, clienții noștri sunt mereu în control, pentru că le oferim permanent vizibilitate, transparență, predictibilitate pe tot traseul comenzii, de la depozit sau magazin până acasă, și acesta a fost unul dintre motivele esențiale pentru care am ales parteneriatul cu Postis”, a declarat George Velicu, Director Supply Chain (Retail & E-Commerce) la cora.
Comentați?