Compania daneză OA-Opbyg, specializată în modificări de vehicule, a construit recent un model Volvo FH16 special, cu nu mai puțin de 7 axe.Modelul rigid Volvo FH16 cu 7 axe va fi echipat cel mai probabil cu o suprastructură foarte specială: o pompă de beton pentru lucru la mare înălțime sau o macara de mare capacitate. Greutatea suplimentară este o nimica toată pentru motorul Volvo de 750 CP, cel mai puternic motor de camion din Europa până de curând, când Scania a prezentat un V8 de 770 CP.
Ce știm sigur este că OA-Opbyg a plecat de la un model din fabrică 6×4. Șasiul a fost lungit serios și au fost adăugate 4 axe suplimentare: una în fața și alte două în spatele punților motoare, plus o axă modulară. A rezultat o configurație 12×4+2.
Cele patru axe suplimentare sunt echipate cu sistem hidraulic de direcție, pentru o manevrabilitate cât mai bună. Toate cele 7 axe dispun de suspensii cu aer, iar sistemul de frânare este EBS.
Serviciul poștal nordic PostNord și compania de transport de mărfuri electrice Einride...
deCargo & Bus4 noiembrie 2025Fratelli Foppiani Trasporti a preluat primele două camioane electrice MAN eTGX în...
deCargo & Bus3 noiembrie 2025Producătorul chinez de autobuze Yutong își intensifică prezența europeană cu o strategie...
deCargo & Bus2 noiembrie 2025Kempower a instalat un sistem de încărcare descentralizat cu o capacitate totală...
deCargo & Bus1 noiembrie 2025
Comentați?