Cargus anunță o creștere de peste 20% în 2020
Home Logistică Cargus anunță o creștere de peste 20% în 2020
Logistică

Cargus anunță o creștere de peste 20% în 2020

40

Cargus, una dintre cele mai importante companii de curierat din România, a raportat o creștere anuală a volumului de peste 20% în 2020 față de 2019.

Primul an al pandemiei de COVID-19 a avut un impact major asupra obiceiurilor de consum ale românilor. Mulți dintre aceștia au preferat comerțul online și serviciile de curierat pentru cumpărături, arată datele Cargus. Carantina a făcut ca foarte mulți consumatori să utilizeze serviciile de comerț online ca sursă principală de cumpărături.

Astfel, Cargus a raportat o creștere anuală a volumului de peste 20%, în unele luni plusul fiind și de 30% față de 2019. Unul dintre principalii factori de creștere a fost sectorul B2C. Livrările pentru categorii precum cultură, modă, bricolaj, IT&C, jucării și cosmetice au crescut semnificativ în portofoliul Cargus în 2020. Unele categorii au avut creșteri ce au depășit 100% în volume.

”2020 a fost un foarte dinamic pentru întreaga industrie de curierat, iar Cargus a făcut investiții semnificative pentru a se alinia noului context provocat de pandemia COVID-19. Cu multe restricții în viața lor, românii s-au îndreptat către cultură, renovarea și amenajarea locuințelor și telecomunicații pentru a-și îmbunătăți viața, așteptând ca lucrurile să revină la normal. În ciuda constrângerilor cauzate de COVID-19 și de creșterea volumelor, am reușit să menținem nivelul serviciilor la cea mai înaltă calitate, în principal datorită investițiilor și concentrării strategice pe livrarea la timp”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.

Pentru a se calibra la creșterile și variațiile de volum, dar și la măsurile specifice de protecție împotriva COVID-19, Cargus a investit semnificativ în capacitatea de sortare și în eforturile de a proteja angajații și clienții companiei. Două dintre investițiile-cheie realizate de Cargus în 2020 sunt depozitul Dragomirești-Deal, o investiție de 7.000.000 euro, și 4.000.000 euro investiți în logistică și actualizări IT&C.

Compania a fost prima care a introdus livrările contactless în industria de curierat din România și a lansat un serviciu PrePaid, o soluție concepută pentru a oferi mai multă predictibilitate IMM-urilor locale.

”În calitate de acționar majoritar al Cargus, suntem foarte mândri de modul în care echipa Cargus s-a descurcat în aceste vremuri dificile, concentrându-se în principal pe siguranță și calitate. Ne-am angajat să sprijinim creșterea Cargus, care va fi realizată prin inovație și leadership în calitatea serviciilor. Vom face investiții semnificative pentru a ne menține creșterea pe piața românească”, a comentat Kerim Turkmen, partener la Mid Europa Partners.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...

Logistică

AQUILA își reînnoiește flota și echipamentele din depozit

În linie cu obiectivele de sustenabilitate, AQUILA și-a bugetat investiții de 16,9...

Logistică

Sameday extinde rețeaua out of home

Sameday, prima companie de curierat din România care s-a extins în afara...