Camion electric MAN eTGM pentru Friedrich Wenner GmbH
Home Camioane Camion electric MAN eTGM pentru Friedrich Wenner GmbH
CamioaneTehnologie

Camion electric MAN eTGM pentru Friedrich Wenner GmbH

64

Producătorul de ambalaje de carton Friedrich Wenner GmbH a pus în operare un camion electric MAN eTGM, care va livra produsele silențios și fără emisii.MAN testează camioane electrice de distribuție din septembrie 2018, împreună cu asociația CNL din Austria. Recent, bavarezii au făcut un pas mai departe și au început să producă modelul eTGM în serie mică. Unul dintre aceste camioane a fost livrat companiei Friedrich Wenner GmbH, care îl va folosi în operațiunile zilnice. Compania va produse singură electricitatea necesară funcționării vehiculului, cu ajutorul unui sistem fotovoltaic montat pe acoperișul centrului său logistic.

Camion electric MAN eTGM pentru Friedrich Wenner GmbH”Acest camion electric MAN eTGM completează măsurile extinse întreprinse de noi în ultimii ani pentru a reduce emisiile de CO2 ale companiei”, a declarat Stephan Potthoff-Wenner, director general al Friedrich Wenner GmbH.

Printre aceste măsuri se numără un management sustenabil al deșeurilor și optimizarea consumului de energie în producție. De asemenea, compania își generează propria energie electrică cu ajutorul unui sistem fotovoltaic complex, montat pe plafonul depozitului și halelor de producție.

Modelul MAN eTGM de 26 de tone are o configurație 6×2-4, cu axa a treia direcțională și liftabilă. Vehiculul are o suprastructură închisă pentru a feri de umiditate ambalajele din carton. Camionul de distribuție are un motor electric de 264 kW (360 CP), care dezvoltă un cuplu maxim de 3.100 Nm. Unitățile auxiliare, precum pompa de servodirecție, compresorul de aer și sistemul de aer condiționat, sunt operate de asemenea electric.

Recuperarea energiei la frânare crește semnificativ autonomia. Șoferul este informat în permanență despre cantitatea de energie disponibilă. Bateriile litiu-ion produse de grupul Volkswagen sunt localizate sub cabină, deasupra primei axe, dar și pe șasiu. Ele asigură o autonomie de până la 200 km, în funcție de climă sau topografie. Bateriile pot fi încărcate la curent alternativ (22 sau 44 kW) sau la curent continuu (până la 150 kW).

Camion electric MAN eTGM pentru Friedrich Wenner GmbH

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

1.500 de camioane Volvo FH Aero pentru Lannutti

Volvo Trucks a primit o comandă de 1.500 de camioane Volvo FH...

CamioaneNoutati

IGPR: Şoferilor depistaţi pozitiv la Drugtest nu li se face dosar penal

Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li...

CamioaneNoutati

Institutul Fraunhofer: 1000 de locații de încărcare sunt suficiente pentru majoritatea traficului de camioane

Institutul Fraunhofer și Amazon au analizat câte stații de încărcare rapidă pentru...

CamioaneNoutati

Noua gamă Ford Trucks F-LINE se prezintă în cadrul unei caravane naționale

AIC Trucks anunță lansarea în România a noii game de camioane F-LINE,...