Volvo Trucks a început recent să accepte comenzi pentru camioane electrice pentru distribuție și alte aplicații urbane. Producătorul crede că electrificarea poate deveni o soluție și pentru camioane mai grele. Astfel, Volvo a dezvoltat concepte de camioane electrice pentru operațiunile de construcții și transport regional.Cererea de transport este în continuă creștere în Europa, iar peste 80% din bunuri sunt transportate pe șosele. În aceste condiții, cum poate fi redus impactul climatic al industriei de transport? Volvo Trucks a început recent să vândă camioane electrice de 16 și 27 de tone, dar producătorul crede și în electrificarea unor modele mai grele. Pentru a explora și demonstra aceste posibilități, Volvo a dezvoltat concepte de camioane electrice pentru pentru construcții și transport regional.
”Pe termen lung, vedem un mare potențial pentru camioanele electrice grele pentru transport regional și construcții. Cu aceste concepte dorim să testăm diferite soluții, dar și interesul pieței și al societății”, a declarat Roger Alm, președintele Volvo Trucks.
Camioanele grele electrice pot îmbunătăți mediul de lucru al șoferilor și muncitorilor din construcții, datorită nivelului redus de zgomot și a lipsei emisiilor. Efectul pozitiv se poate prelungi și în interiorul orașelor în care se află șantiere de construcții.
Volvo Trucks nu a dat momentan detalii despre sistemul de propulsie al acestor concepte. În schimb, a anunțat că în curând va începe testarea acestor vehicule, alături de clienți selectați.
Volvo Trucks a primit o comandă de 1.500 de camioane Volvo FH...
deCargo & Bus22 iulie 2024Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li...
deCargo & Bus21 iulie 2024Institutul Fraunhofer și Amazon au analizat câte stații de încărcare rapidă pentru...
deCargo & Bus20 iulie 2024AIC Trucks anunță lansarea în România a noii game de camioane F-LINE,...
deCargo & Bus19 iulie 2024
Comentați?