Mercedes-Benz Trucks & Buses România a prezentat, în 18 iunie, alături de echipa FC U Craiova 1948, noul autocar achiziționat de clubul de fotbal. ”Este limuzina autocarelor”, a spus antrenorul echipei, Adrian Mutu.
Este vorba despre vârful de gamă al Daimler Buses, autocarul Setra 517 HDH. Personalizat într-o configurație exclusivistă, autocarul îndeplinește cele mai înalte standarde de siguranță și confort. Transportând pasagerii în condiții excelente, pe distanțe lungi. În materie de dotări de siguranță, autocarul TopClass depășește cu mult normele obligatorii în vigoare. El venind cu un pachet de elemente extrem de evoluate.
Cu un design dinamic, atemporal și o abordare modernă, acest autocar asigură o experiență de călătorie exclusivistă. Deplasarea poate fi transformată fie în perioade productive în zona special amenajată în spatele autocarului. Acolo unde există șase scaune dispuse în formă de U și masa de discutie.
Scaunele premium, cu inserții din piele, spatar rabatabil și tetieră reglabilă, sunt prevăzute cu suport picioare în continuarea sezutului. Și sunt brodate manual cu logo-ul echipei pe materialul din piele. Fiecare scaun este prevăzut cu lămpi pentru citit, boxe și diferite prize pentru încărcarea telefoanelor mobile și a laptopurilor. În plus, autocarul dispune de o mini-bucătărie. Care încorporează un filtru de cafea, plită, chiuvetă și sertare.
„Ne bucurăm că FC U Craiova 1948 ne acordă încredere și alege autocarul Setra pentru transportul echipei. Pentru noi, siguranța și confortul pasagerilor reprezintă o prioritate. Aspect evidențiat de dotările și posibilitățile noului Setra. Le dorim jucătorilor și staff-ului echipei FC U Craiova călătorii plăcute spre cât mai multe victorii”, transmite Valeriu Zaharia, CEO Mercedes-Benz Trucks & Buses România.
Autocar cu siguranță de top
Astfel, pentru siguranța șoferului și a pasagerilor, acest autocar al echipei FC U Craiova 1948 este prevăzut cu Active Brake Assist, generația a patra (ABA 4). Acesta este cel mai avansat sistem pentru frânarea de urgență disponibil pentru autobuze. Asistentul ABA 4 avertizează șoferul și frânează autonom în cazul unui pericol iminent, de pildă în eventualitatea unei coliziuni cu un obstacol staționar sau mobil și poate recunoaște inclusiv pietonii.
Sistemul Active Brake Assist dezvoltat de Mercedes-Benz a avut o contribuție semnificativă în prevenirea accidentelor. Motiv pentru care a fost unul dintre principalii factori ce au contribuit la introducerea obligatorie, în legislaţia Uniunii Europene, a sistemelor de frânare automată în caz de urgență pentru autocare, în toamna anului 2015.
Virajul la dreapta este supravegheat de Sideguard Assist, cel mai nou sistem de siguranță lansat de Daimler Buses. Acesta oferă o protecție suplimentară celor mai vulnerabili participanți la trafic – pietoni și bicicliști. Cu ajutorul radarelor și a camerelor montate pe vehicul, sistemul avertizează șoferul, în timpului virajului la dreapta, cu privire la pericole.
Menținerea benzii de rulare monitorizată de sistemul Lane Assist, împreună cu sistemul de monitorizare a presiunii în pneuri si Attention Assist, ușurează activitatea șoferului, oferind un nivel de siguranță la superlativ pentru pasageri.
Comentați?