Cefin Trucks, unicul importator al vehiculelor comerciale Ford Trucks în România, a sărbătorit aseară livrarea a 1.000 de camioane în țara noastră. Camionul aniversar a fost achiziționat în luna noiembrie de Grupul Selina din Oradea.Performanța este cu atât mai mare cu cât Ford Trucks a reușit să livreze 1.000 de camioane în doar 1.000 de zile de la începerea activităților în România.
”Suntem încântați de acest rezultat și suntem foarte recunoscători tuturor clienților noștri care au făcut acest lucru posibil. Muncim foarte mult pentru a ne asigura că oferim cea mai competitivă și mai valoroasă ofertă pentru a satisface toate cerințele clienților noștri. Evoluția rapidă a Ford Trucks în România confirmă toate acestea: suntem lider de piață pe segmentul de Construcții și Vehicule Municipale și acum intenționăm să dezvoltăm și segmentul Cap tractor”, a declarat Stefano Albarosa, fondator și CEO al Cefin Trucks.
Evoluţie accelerată
Ford Trucks și-a început activitatea în România în luna mai 2017. În acel an, Cefin Trucks a înregistrat vânzări de 157 de unități Ford Trucks (1% pentru segmentul de transport, 17% pentru segmentul de construcții și 7% pentru segmentul de vehicule specializate), cu o cotă de piață de 2,36%.
În 2018, compania și-a îndeplinit și depășit obiectivul stabilit, iar în semestrul al doilea a depășit doi competitori cu o prezență tradițională pe piață. Numărul unităților vândute s-a dublat, ajungând la 357, iar cota de piață a ajuns la 5%.
Vânzările au crescut și mai mult în 2019, cu peste 570 de unități livrate și o cotă totală de piață de peste 8%. Obiectivul companiei pentru viitorul apropiat este creșterea vânzărilor în 2020 și urcarea în Top 3 mărci din România până la finalul anului 2021. Cefin și-a propus să livreze următoarea mie de camioane Ford într-un interval redus la jumătate, până în luna martie 2021.
Pentru a susține acest plan ambițios, Cefin investește puternic în operațiunile sale de vânzări și service. În prezent, Cefin Trucks le oferă clienților săi un set complet și competitiv de servicii post-vânzare, prin centrele sale din București, Brașov, Deva și Arad și, prin rețeaua sa de parteneri de servicii, în Constanța, Craiova, Bacău, Suceava, Baia Mare, Oradea, Timișoara și Cluj. De asemenea, compania plănuiește deschiderea a noi locații de post-vânzare în 2019, la Sibiu, Focșani și Iași.
Comentați?