A apărut Cargo&Bus nr. 277, ediția noiembrie 2019

A apărut numărul 277 al revistei Cargo&Bus, noiembrie 2019, cu un conținut care îmbină, ca de obicei, testele și prezentările de vehicule comerciale cu cele mai noi informații din lumea transporturilor și logisticii.
Cargo&Bus 277 Noiembrie 2019

Coperta Cargo&Bus 277 Noiembrie 2019Materialul de bază este un test cu cel mai nou motor din familia MAN, D15 de 9 litri, testat pe trei versiuni diferite TGS. D15 este mai ușor cu 230 kg decât motorul de 10,5 litri pe care îl înlocuiește, având avantaje clare în ce privește sarcina utilă, dar se descurcă decent și pe aplicații de aproape 40 de tone.

În secțiunea de legislație vorbim despre noile reglementări privind siguranța activă a autovehiculelor. Noi echipamente de siguranță vor deveni obligatorii pentru camioane din 2022, inclusiv cutie neagră, asistență la mers cu spatele sau detectoare de alcoolemie, oboseală și neatenție.

În secțiunea dedicată pieței interne puteți citi despre comanda de 100 de autobasculante Ford Trucks făcută de Grupul Selina, precum și despre noul concept de vânzări de camioane rulate inaugurat de Cefin.

Cu gândul la viitor, vorbim despre strategia din următorii ani a Iveco, după divizarea companiei mamă CNH Industrial, despre primul an de teste cu Mercedes-Benz eActros, precum și despre începerea comenzilor pentru camioanele electrice Volvo. Tot din curtea producătorului suedez puteți citi despre părerile clienților despre modelul FH cu I-Save, precum și despre noul contract de service flexibil Flexi-Gold.

De asemenea, în acest număr găsiți statisticile complete ale înmatriculărilor de vehicule comerciale de peste 3,5 tone din luna septembrie. În secțiunea dedicată transportului de persoane puteți citi despre cele mai importante lansări de la Busworld 2019.

Revista Cargo&Bus poate fi cumpărată din toate marile centre de distribuție presă (inmedio și benzinării), alături de revista FloteAuto. În numărul 60 al revistei FloteAuto (Noiembrie 2019) puteți găsi un test comparativ între Peugeot 508, Opel Insignia și Wolkswagen Passat, dar și un comparativ intern între cele două motorizări pe benzină ale noului Mazda CX-30. De asemenea, puteți vedea cât consumă în mediu real cele mai importante 40 de modele mici și compacte alimentate cu motorină. Prețul pachetului FloteAuto – Cargo&Bus este de 10 lei.

Adaugati comentariu