UPS anunță o actualizare majoră a website-ului www.ups.com, simplificând procesul de realizare a unei expedieri internaționale pentru clienții IMM din 116 țări.Actualizările sunt planificate etapizat, pe parcursul acestui an, și vor oferi clienților suport în simplificarea activităților de transport internațional, ghidându-i în tot acest proces și punându-le la dispoziție informații proactive cu privire la costurile totale de expediere și taxele aferente. Astfel, companiile își vor putea notifica clienții cu privire la eventuale costuri adiționale înainte de a face expedierea și vor beneficia de o experiență mai intuitivă atunci când fac expedieri internaționale, de informații utile legate de comerțul transfrontalier, dar și de o gestionare mai eficientă a documentelor.
”În ciuda creșterii incredibile a vânzărilor e-commerce la nivel global, estimate să ajungă la 6,5 trilioane de dolari până în 2023, multe companii sunt reticente să desfășoare activități de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier. Mai specific, companiile mici nu-și permit să piardă clienți din cauza unor taxe neprevăzute. De asemenea, majoritatea IMM-urilor nu dispun de resursele necesare pentru a plăti un expert care să le ajute să se informeze cu privire la cerințele în materie de brokeraj vamal. Noua soluție de la UPS le permite clienților IMM să-și livreze produsele în întreaga lume”, a spus Nando Cesarone, președintele UPS International.
Chiar dacă din punct de vedere vizual ups.com nu va suferi multe schimbări, notificările din website vor fi afișate automat. Astfel, procesul este simplificat, iar utilizatorii nu mai sunt obligați să deschidă mai multe baze de date pentru aflarea codurilor tarifare aferente produselor și vor fi notificați din timp în cazul în care adresa unui destinatar se află pe lista companiilor sau persoanelor către care transportul este interzis. Cu ajutorul acestui instrument, expeditorii pot să își extindă bazele de clienți.
”În prezent, doar 20% din companiile mici și mijlocii din Europa au activități de export. Doar 1% din toate companiile din Statele Unite desfășoară activități de export, cu precădere în țările vecine. Prin simplificarea procesului de livrare dorim să le arătăm companiilor, în special celor mici, că vânzările internaționale pot fi la fel de simple ca cele interne. Actualizarea implementată va ajuta companiile să fie mai competitive și să evite surprizele, protejându-și, astfel, relația cu clienții”, adaugă Cesarone.
Comentați?