UPS își propune să transforme comerțul electronic
Home Logistică UPS își propune să transforme comerțul electronic
Logistică

UPS își propune să transforme comerțul electronic

3

UPS a anunțat recent strategia prin care vrea să transforme comerțul electronic. Serviciile sale logistice vor fi disponibile pe scară largă, prin intermediul unei serii de alianțe și acorduri strategice, integrate sub umbrela UPS Digital Access Program.Sectorul retail continuă să se transforme, iar UPS a răspuns creșterii e-commerce prin îmbunătățirea rețelei și serviciilor, oferind astfel livrări mai rapide, o vizibilitate sporită și o gamă mai largă de opțiuni de livrare. Prin intermediul UPS Digital Access Program, UPS stabilește relații de colaborare preferențiale cu platforme digitale de top, cu scopul de a îmbunătăți diverse aspecte ale fluxului valoric din comerțul electronic. Aceste platforme le oferă clienților tarife reduse de transport prin UPS, dar și alte soluții de transport și logistică.

”Prin integrarea UPS în platformele populare de comerț electronic, comercianții vor beneficia de anvergura și fiabilitatea serviciilor UPS în peste 220 de țări și teritorii. Tot mai multe IMM-uri vor avea acum acces la serviciile UPS, care le vor permite să-și respecte promisiunile de livrare și să fie competitive în acest domeniu”, a declarat Kevin Warren, director de marketing la UPS.

Tranzacțiile online B2B și B2C sunt în creștere. eMarketer estimează că valoarea globală brută a mărfurilor din comerțul electronic va crește de la 3,5 la 6,5 trilioane de dolari până în 2023. Acest lucru are un impact semnificativ asupra industriei de transport, din cauza creșterii volumului de colete, impulsionând totodată și digitalizarea întregului flux valoric de e-commerce, de la achiziții stocuri, la gestionarea comenzilor, livrărilor și retururilor.

UPS Digital Access Program permite platformelor de comerț electronic să ofere o gamă completă de servicii de gestiune comenzi, fulfilment și servicii de livrare, simplificând astfel complexitatea logistică. Astfel, IMM-urile le pot oferi clienților aceeași experiență de calitate precum marile companii de comerț electronic.

În cadrul Digital Access Program, UPS a semnat un acord cu Stamps.com, cel mai important furnizor de software de transport pentru comerțul electronic, cu scopul de a oferi tarife de transport reduse celor peste 740.000 de clienți Stamps.com. Stamps.com oferă soluții software de transport prin internet, sub brandurile ShipStation, ShippingEasy, ShipWorks, Stamps.com și Endicia. Aceste soluții ajută IMM-urile din sectorul e-commerce să își desfășoare activitățile de transport mai ușor și cu succes. Cu ajutorul Digital Access Program, clienții Stamps.com pot accesa acum serviciile de transport UPS la tarife reduse.

UPS Digital Access Program include, de asemenea, colaborări cu companii de top din industria de comerț electronic, care se specializează în procese de generare a cererii, gestionare comenzi, hosting magazine online, livrări și retururi.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Logistică

STILL în cursa pentru două premii IFOY

STILL concurează anul acesta pentru „Oscarul intralogisticii” în două categorii: La categoria...

Logistică

Soluții de automatizare scalabile și sisteme energetice inteligente pentru intralogistică de viitor

De la soluții inteligente entry-level până la soluții complet integrate: dezvoltările sofisticate...

Logistică

Aquila cumpără Parmafood

Tranzacție pe piața de distribuție: Aquila cumpără Parmafood de la antreprenorul Eugen...

Logistică

Firmele de curierat din România au început să aducă angajați din Nepal

Criza forței de muncă determină firmele din România de curierat să se...