Spedition Schanz Scania R 450 Hybrid eHighway
Home Camioane Spedition Schanz, primul utilizator al autostrăzii electrice din Germania
CamioaneTehnologie

Spedition Schanz, primul utilizator al autostrăzii electrice din Germania

100

În luna mai a acestui, transportatorul Spedition Schanz a achiziționat un camion Scania R 450 hybrid, cu care face câteva curse pe zi între Odenwald și Frankfurt, utilizând liniile catenare de pe autostrada A5.Zilnic, Spedition Schanz transportă între 100 și 150 de tone de vopsea între Odenwald și Frankfurt, călătorind pe sub porțiunea pilot de 5 km cu linii electrice catenare în ambele sensuri ale autăstrăzii A5.

Scania este furnizorul exclusiv pentru acest test, finanțat de Ministrul German de Mediu. În lunile viitoare, alte patru camioane hibrid vor fi livrate pentru proiectul pilot în Hessen.

Christine Hemmel și Kerstin Seibert, directorii Spedition Schanz, sunt încântați că firma lor testează în premieră aceste camioane pe așa-numitul eHighway din Germania: ”Când ne-au întrebat dacă vrem să intrăm în acest proiect, nu ne-am gândit de două ori. Ne pasă de mediu, iar tehnologia e-road pare promițătoare. Abia așteptăm să aflăm mai multe din practică”.

Thomas Schmieder este șoferul care conduce camion Scania hybrid, botezat EL-LEON. El este unul dintre cei șoferi șoferi ai Spedition Schanz instruiți pentru noul camion. În plus, el a aplicat special pentru jobul de la Schanz pentru a conduce acest camion. ”Am citit că Spedition Schanz va participa la proiectul pilot și imediat am devenit interesat. Electromobilitatea este un domeniu incitant. Acesta este viitorul și vreau să particip la dezvoltarea lui”.

Proiectul pilot e-road din Hessen va fi suplimentat cu alte două porțiuni similare în Schleswig-Holstein și Baden-Württemberg. ”Aceste teste vor stabili dacă tehnologia e-road este viabilă în operațiunile actuale și poate fi implementată pentru reducerea emisiilor și a zgomotului în transportul de marfă. Așa vom afla sigur cu cât pot fi reduse emisiile de CO2, sau cum operează un asemenea camion în toate condițiile. De asemenea, vom stabili câtă putere poate fi furnizată pentru a merge electric pe această porțiune, dar și pentru a încărca suplimentar bateriile”, a declarat Stefan Ziegert, manager de produs pentru soluții sustenabile de transport în cadrul Scania Germania și Austria.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...

CamioaneNoutati

Preţul camioanelor nepoluante trebuie să scadă la jumătate pentru a concura cu modelele diesel

Preţul camioanelor fără emisii poluante trebuie să se reducă la jumătate pentru...

CamioaneNoutati

IAA Transportation 2024: Daimler Truck pune accentul pe transportul pe distanțe lungi fără emisii

Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de autovehicule comerciale din...

CamioaneNoutati

eTruckathon: MAN eTGX evidențiază caracterul adecvat din punct de vedere practic

Douăsprezece camioane electrice, douăsprezece echipe, aproximativ 300 km la putere: acesta este...