Spedition Schanz Scania R 450 Hybrid eHighway
Home Camioane Spedition Schanz, primul utilizator al autostrăzii electrice din Germania
CamioaneTehnologie

Spedition Schanz, primul utilizator al autostrăzii electrice din Germania

65

În luna mai a acestui, transportatorul Spedition Schanz a achiziționat un camion Scania R 450 hybrid, cu care face câteva curse pe zi între Odenwald și Frankfurt, utilizând liniile catenare de pe autostrada A5.Zilnic, Spedition Schanz transportă între 100 și 150 de tone de vopsea între Odenwald și Frankfurt, călătorind pe sub porțiunea pilot de 5 km cu linii electrice catenare în ambele sensuri ale autăstrăzii A5.

Scania este furnizorul exclusiv pentru acest test, finanțat de Ministrul German de Mediu. În lunile viitoare, alte patru camioane hibrid vor fi livrate pentru proiectul pilot în Hessen.

Christine Hemmel și Kerstin Seibert, directorii Spedition Schanz, sunt încântați că firma lor testează în premieră aceste camioane pe așa-numitul eHighway din Germania: ”Când ne-au întrebat dacă vrem să intrăm în acest proiect, nu ne-am gândit de două ori. Ne pasă de mediu, iar tehnologia e-road pare promițătoare. Abia așteptăm să aflăm mai multe din practică”.

Thomas Schmieder este șoferul care conduce camion Scania hybrid, botezat EL-LEON. El este unul dintre cei șoferi șoferi ai Spedition Schanz instruiți pentru noul camion. În plus, el a aplicat special pentru jobul de la Schanz pentru a conduce acest camion. ”Am citit că Spedition Schanz va participa la proiectul pilot și imediat am devenit interesat. Electromobilitatea este un domeniu incitant. Acesta este viitorul și vreau să particip la dezvoltarea lui”.

Proiectul pilot e-road din Hessen va fi suplimentat cu alte două porțiuni similare în Schleswig-Holstein și Baden-Württemberg. ”Aceste teste vor stabili dacă tehnologia e-road este viabilă în operațiunile actuale și poate fi implementată pentru reducerea emisiilor și a zgomotului în transportul de marfă. Așa vom afla sigur cu cât pot fi reduse emisiile de CO2, sau cum operează un asemenea camion în toate condițiile. De asemenea, vom stabili câtă putere poate fi furnizată pentru a merge electric pe această porțiune, dar și pentru a încărca suplimentar bateriile”, a declarat Stefan Ziegert, manager de produs pentru soluții sustenabile de transport în cadrul Scania Germania și Austria.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

1.500 de camioane Volvo FH Aero pentru Lannutti

Volvo Trucks a primit o comandă de 1.500 de camioane Volvo FH...

CamioaneNoutati

IGPR: Şoferilor depistaţi pozitiv la Drugtest nu li se face dosar penal

Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li...

CamioaneNoutati

Institutul Fraunhofer: 1000 de locații de încărcare sunt suficiente pentru majoritatea traficului de camioane

Institutul Fraunhofer și Amazon au analizat câte stații de încărcare rapidă pentru...

CamioaneNoutati

Noua gamă Ford Trucks F-LINE se prezintă în cadrul unei caravane naționale

AIC Trucks anunță lansarea în România a noii game de camioane F-LINE,...