DB Schenker Romania
Home Logistică Creștere de 6% pentru DB Schenker România
Logistică

Creștere de 6% pentru DB Schenker România

56

În ciuda mediului economic dinamic, veniturile DB Schenker România au crescut cu 6 procente în anul 2018, până la aproximativ 130 milioane de euro.DB Schenker România a înregistrat ușoare creșteri pe toate segmentele de activitate. Compania a reușit să susțină o dezvoltare continuă în sectorul logisticii contractuale, raportând o creștere de 15% în anul 2018. De asemenea, furnizorul de servicii de transport și logistică a înregistrat o majorare a volumelor transportate pe cale rutieră, numărul de transporturi directe în regim de camioane complete și parțiale, crescând cu 10% față de anul precedent.

DB Schenker a continuat planul de extindere a rețelei și modernizare a sucursalelor din Sud-Estul Europei, investind în România aproximativ 6,5 milioane de euro pentru construcția unui nou terminal, amplasat în CTPark Bucharest West.

Astfel, la începutul anului 2019, compania a inițiat acțiunea de relocare a operațiunilor de transport și logistică din locația Phoenix Logistics Center (PLC) în noul terminal logistic Clasa A, cu o suprafață totală de 21.000 metri pătrați.

Datorită calității înalte a noii clădiri și caracteristicilor noului terminal care vor îmbunătăți cu siguranță eficiența companiei, DB Schenker ia în considerare posibilitatea extinderii suprafeței ocupate în aceeași clădire, dar și alte posibilități de extindere în cadrul aceluiași parc logistic.

În 2019, compania s-a concentrat pe optimizarea întregului lanț de distribuție, prin lansarea pe piața locală a două produse ușor de folosit, care sunt standardizate în toată Europa. Noile servicii standardizate aduc partenerilor companiei multe beneficii în termeni de flexibilitate și siguranță, având obiectivul principal de a crește productivitatea, eficiența livrărilor și satisfacția clienților.

Datorită rețelei extinse de transport rutier, ce cuprinde peste 720 de sucursale proprii care conectează 36 de țări europene, compania a adăugat în portofoliul său variate opțiuni cu timp definit pentru livrarea extrem de previzibilă în data selectată de client. Selectând noile opțiuni cu livrare în timp definit Zi fixă 10 și 13 și Premium 10 și 13, disponibile pentru serviciile de transport în regim de grupaj, clienții DB Schenker beneficiază de o mai bună planificare şi optimizare a procesului de producție.

”Ne-am luat angajamentul de a ne îmbunătăți permanent serviciile și de a crea sinergii între produsele și rețeaua noastră pentru a putea oferi partenerilor noștri soluții logistice complexe și eficiente”, a declarat Albin Budinsky, CEO al DB Schenker România.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Packeta România crește rețeaua de magazine online și selleri parteneri

Packeta România și-a a extins rețeaua de magazine online și selleri parteneri...

LogisticăNoutati

Firmele de curierat, responsabile de succesul extinderii magazinelor online în străinătate

Companiile de curierat sunt peste 50% responsabile de succesul extinderii magazinelor online...

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...