Inovatorul Scania Seria L cu intrare joasă poate fi comandat acum și cu motorul DC07. Noua motorizare este ideală pentru aplicații urbane sensibile la sarcina utilă, precum distribuție, colectarea deșeurilor sau construcții.Scania Seria L are toate calitățile necesare unui camion pentru aplicații urbane. Odată cu introducerea motorului DC07, sarcina utilă a crescut cu aproximativ 360 kg. Noua motorizare este disponibilă în versiuni de 220, 250 și 280 CP.
Scania a introdus cabina L și motorul DC07 în 2017, dar motorul de 6,7 litri era disponibil inițial doar cu o cabină P. În versiunea cea mai puternică, motorul oferă un cuplu de 1.200 Nm încă de la 1.050 rpm. Este cel mai mic motor Scania după mult timp. Dar are toate calitățile recunoscute ale mărcii: eficiență de top, cuplu disponibil la turații reduse și abilitatea de a funcționa cu carburanți alternativi, precum HVO sau FAME.
”Transportatorii care operează în mediul urban se confruntă cu reguli tot mai stricte în ce privește zgomotul, emisiile sau interacțiunea cu pietonii și bicicliștii”, a declarat Stefan Lindholm, Senior Product Manager, Scania Trucks.
Scania crede că noua combinație este ideală pentru transportatorii și antreprenorii care distribuie bunuri, colectează deșeuri sau activează în construcții sau întreținerea infrastructurii. În aceste aplicații, vizibilitatea bună, mediul de lucru super pentru șofer și economia totală de operare sunt decisive.
Cabina Scania Seria L este disponibilă cu trei versiuni de plafon: jos, normal și înalt. Dacă este comandat cu funcția de îngenunchere, este nevoie de o singură treaptă pentru a intra în cabină, a cărei podea este situată la aproximativ 80 cm. Configurațiile tipice pentru aplicațiile urbane sunt 4×2 sau 6×2*4.
Comentați?