Scania a ajuns la 100.000 de contracte de service flexibile
Home Camioane Scania a ajuns la 100.000 de contracte de service flexibile
CamioaneNoutati

Scania a ajuns la 100.000 de contracte de service flexibile

89

La doar trei ani de la lansare a serviciului de service flexibile, Scania a ajuns la 100.000 de contracte active. Numărul aniversar a fost atins după semnarea unui contract pentru 10 unități cu clientul brazilian Transportadora Nova Santa Rosa.”Să avem una dintre cele mai mari flote de camioane conectate din lume ne oferă un avantaj competitiv în oferirea de sisteme tehnologice avansate pentru serviciile de întreținere adaptate la numărul de kilometri parcurși”, spune Niklas Olsson, șef al de concepte globale de produse și service în cadrul departamentului de Vânzări și Marketing.

Cu aceste contracte flexibile de întreținere, Scania monitorizează continuu datele despre starea vehiculelor și determină precis activitățile de întreținere care trebuiesc efectuate. O activitate specială este contactarea clienților pentru programarea lucrărilor necesare.

”În prezent, 1.200 din cele 1.600 de ateliere Scania sunt conectate, iar contractele de întreținere flexibile sunt disponibile pentru marea majoritate a camioanelor Scania. Dar există încă puncte ce trebuie acoperite”, explică Olsson.

Marea Britanie are de departe cel mai mare număr de contracte de service flexibile, peste 20.000, urmată de Germania, cu 10.000. Danemarca a adoptat și ea această soluție, cu 7.500 de contracte, un număr mare ținând cont de flota redusă de camioane.

Numărul mare de contracte flexibile îi permite Scania să optimizeze continuu analiza pentru momentul oportun al intervențiilor. Scania își propune să dezvolte și mai mult acest serviciu, oferind soluții predictive pentru reparații și starea de sănătate a vehiculului.

Exemple de calcul

Decizia unui interval de service flexibil se face în funcție de mai multe date. De exemplu, un client conduce un Scania S 500, cu o viteză medie de 86 km/h, într-un relief preponderent plat. În acest caz, uzura motorului, a filtrului de aer și a celui de particule este foarte mică. În schimb, uzura cutiei de viteze și a retarderului este puțin mai mare.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AerianNoutati

HiSky zboară pe profit

Compania aeriană HiSky, fondată de Iulian Scorpan, fost director al Air Moldova,...

Noutati

Trafic rutier restricționat pe mai multe sectoare de pe DN7 Valea Oltului

De luni, 30 septembrie, traficul rutier pe DN 7 Râmnicu Vâlcea –...

LogisticăNoutati

DHL Express România și-a deschis sediul operațional din Sibiu

Compania DHL Express România anunță că a inaugurat sediul operațional din județul...

FeroviarNoutati

Orient Express, varianda scandinavă

Din septembrie 2025, un tren de lux ar urma să circule în...