Home Camioane Renault T, T High, C și K Evolution
Camioane

Renault T, T High, C și K Evolution

69

Renault Trucks își modernizează gamele T, T High, C și K în 2021, aducând îmbunătățiri majore în ceea ce privește confortul la volan, confortul la bord, siguranța și productivitatea. Aceasta este cea mai importantă evoluție de la reînnoirea totală a gamei producătorului în 2013.

În 2021, Renault Trucks schimbă designul exterior al vehiculelor sale, adoptând un stil mai impunător, în special în ceea ce privește farurile, care au fost reduse ca dimensiune pentru a crește suprafața vopsită a secțiunii inferioare a caroseriei. O nouă grilă de tip fagure completează designul mai modern și elegant al gamei de modele.

Confort îmbunătățit

Vehiculele sunt echipate cu o nouă coloană de direcție reglabilă pe trei axe. Acest lucru permite șoferilor să adopte poziția de conducere care li se potrivește cel mai bine. Una adaptată corpului, cerințelor misiunii sau preferințelor personale. Coloana este reglată folosind un singur buton pentru a seta atât poziția, cât și înclinarea volanului. Ajustarea cu ambele mâini pe volan și blocarea instantanee asigură atât precizie, cât și siguranță. În plus, sistemul Neiman de pe coloana de direcție a fost înlocuit de un buton de start.

De asemenea, întrucât un șofer petrece în medie nouă ore pe zi la volan, scaunele trebuie să rămână confortabile pe tot parcursul utilizării vehiculului. Dar și să fie adaptate fiecărui șofer. Prin urmare, Renault Trucks și-a reproiectat gama de scaune. Și oferă acum o gamă modulară pentru o flexibilitate completă în ceea ce privește setările, alegerea combinațiilor și opțiunile. De asemenea, au fost introduse materiale textile noi, concepute pentru a suporta la multele urcări și coborâri zilnice din cabină. Opțional, este disponibilă și o versiune din piele.

Capacitate de stocare mărită

Versiunea 2021 a Renault Trucks T, T High, C și K oferă, de asemenea, noi soluții de stocare. Renault Trucks a adăugat un suport pentru tabletă și smartphone, poziționat la îndemâna șoferului. Oferind acces la mai multe dispozitive simultan și încărcându-le prin două prize USB-C. A fost adăugat și un nou sertar destinat documentelor A4. Iar pe partea pasagerului, vehiculele au două spații de depozitare cu o capacitate totală de 7 litri (inclusiv un spațiu frigorific de 2 litri).

O zonă de dormit reproiectată

Un camion nu este doar spațiul de lucru al șoferului, ci și locul în care se odihnesc și dorm. Calitatea patului este deci crucială. Pentru confortul șoferului și longevitatea sporită a echipamentului, Renault Trucks a mărit cu 13% grosimea saltelei patului „Serenity” și a dublat numărul arcurilor, oferind un suport optim datorită unei distribuții mai bune a greutății corporale. Opțional se poate adăuga o saltea cu spumă cu memorie lavabilă. Salteaua este separată de bază, permițând utilizarea cearșafurilor montate.

Pentru un plus de confort, două prize USB-C au fost, de asemenea, adăugate în zona supraetajată, pentru a facilita încărcarea dispozitivelor electronice, menținându-le în același timp la îndemâna șoferului în perioadele de odihnă. În plus, pentru a îmbunătăți calitatea sunetului în cabină, Renault Trucks a colaborat cu producătorul francez Focal, pentru furnizarea de echipamente hi-fi și difuzoare.

Renault propune siguranță sporită pentru șoferi și încărcătură

Nivelurile ridicate de siguranță pentru șoferi și ceilalți participanți la trafic au fost, de asemenea, un punct central în dezvoltarea gamelor Renault Trucks T, T High, C și K. Noile Renault Trucks T, T High și C sunt echipate standard cu lumini LED. Deoarece este mai aproape de lumina naturală, lumina LED oferă șoferilor o percepție mai bună a contrastelor și culorilor. Acest lucru îmbunătățește semnificativ vizibilitatea pe timp de noapte și, prin urmare, siguranța. Un alt avantaj al tehnologiei LED este fiabilitatea și longevitatea sa. Durata de viață a unei surse LED este de până la treizeci de ori mai lungă decât cea a unui bec convențional.

Lămpi LED suplimentare au fost, de asemenea, poziționate pe interiorul ușilor pentru a ilumina pragul ușii.  Pentru o siguranță sporită a șoferului la intrarea și ieșirea din vehicul pe timp de noapte. Pentru siguranța optimă a șoferilor, a încărcăturilor acestora și a celorlalți participant la trafic, sunt disponibile, de asemenea, o serie de opțiuni, inclusiv un dispozitiv mecanic anti-intruziune (blocare ușă de siguranță), camere și senzori de proximitate, precum și uși vitrate, care oferă o vizibilitate excelentă a pietonilor și bicicliștilor.

În fine, aplicarea de urgență a frânei de parcare reduce riscul unei mișcări neașteptate a vehiculului când șoferul părăsește cabina, prin blocarea automată a roților, pentru oprirea camionului.

Renault Evolution, consum redus cu 3%

În primul rând, aerodinamica la nivelul cabinei a fost îmbunătățită, la grila frontală, și au fost adăugate extensii ale arcului roților, pentru îmbunătățirea fluxului de aer. Apoi, vehiculele au fost echipate cu o nouă tehnologie pentru a reduce și mai mult consumul de combustibil. Acestea includ o nouă versiune a sistemului de control al vitezei de croazieră Optivision și un sistem de de cruise control optimizat cu două moduri de conducere selectabile.

„Eco on” este modul implicit și optimizează consumul de combustibil reglând accelerația, schimbarea vitezei, regulatorul de viteză și decelerarea, în timp ce „Eco off” permite șoferilor să schimbe modul de conducere. Un indicator oferă șoferilor informații în timp real despre stilul lor de conducere; cu cât numărul de frunze este mai mare, cu atât conducerea este mai economică. O nouă funcție „Pulse and Glide” îmbunătățește și mai mult consumul de combustibil prin menținerea vitezei vehiculului în jurul valorii setate în Cruise Control (+/- 2km / h).

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

1.500 de camioane Volvo FH Aero pentru Lannutti

Volvo Trucks a primit o comandă de 1.500 de camioane Volvo FH...

CamioaneNoutati

IGPR: Şoferilor depistaţi pozitiv la Drugtest nu li se face dosar penal

Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li...

CamioaneNoutati

Institutul Fraunhofer: 1000 de locații de încărcare sunt suficiente pentru majoritatea traficului de camioane

Institutul Fraunhofer și Amazon au analizat câte stații de încărcare rapidă pentru...

CamioaneNoutati

Noua gamă Ford Trucks F-LINE se prezintă în cadrul unei caravane naționale

AIC Trucks anunță lansarea în România a noii game de camioane F-LINE,...