primul Ford F-MAX livrat în România Vesna GC
Home Camioane Primul Ford F-MAX livrat în România
Camioane

Primul Ford F-MAX livrat în România

39

Cefin Trucks, unic importator și distribuitor al mărcii Ford Trucks în România, a livrat primul Ford F-MAX către compania VESNA GC din Cluj.VESNA GC se ocupă cu comerțul și distribuția de acumulatori auto și are în plan achiziția a două noi vehicule similare, în viitorul apropiat. Primul Ford F-MAX livrat în România este un model 1850 T automat, cu intarder, kit de basculare și climă de staționare.

”De la lansarea din luna octombrie și până acum am înregistrat deja 30 de unități contractate, iar livrarea către VESNA GC din Cluj inaugurează drumul către succes al F-MAX în România. Performanțele sale recunoscute au făcut să avem un bilanț atât de bun al comenzilor în doar patru luni. Până acum decizia de cumpărare a fost făcută doar pe baza prezentării de produs și a vizionării statice a vehiculului, deoarece în această perioadă nu am avut unități pe stoc sau disponibile pentru demo”, a declarat Stefano Albarosa, fondator și CEO Cefin Trucks..

”Colaborarea noastră cu Cefin Trucks a început în vara lui 2018, când am comandat un model Ford 1848T XHR. Ne-a fost clar încă din acel moment că avem în echipa Ford un partener de încredere, pe termen lung, care ne poate susține în planurile de dezvoltare a afacerii cu servicii la cel mai înalt nivel de calitate și promptitudine. În decembrie 2018, când ne-am dorit completarea flotei noastre, ne-a convins detașat configurația F-MAX cu un număr important de opționale incluse în preț și leasingul operațional cu UCL FM”, a spus și Robert Szekely, administratorul Vesna GC.

primul Ford F-MAX livrat în România Vesna GCDesemnat ”Camionul Anului 2019”, F-MAX vine cu o cabină spațioasă, de 2,5 m lățime, podea plată și înălțime internă de 216 cm. Bordul are un design de tip cockpit, toate funcțiile fiind ușor accesibile. Sentimentul de spațiu generos oferit de cabină este completat de câteva soluții inovatoare, precum dulapuri de stocare cu capace stil avion sau patul de sus cu un unghi de pliere de 90 de grade. Noua cabină este foarte silențioasă, iar treptele de acces sunt complet etanșe la apă și praf. Scaunul șoferului are o gamă de ajustare de până la 260 mm, tapițerie din material respirabil de înaltă calitate și design ergonomic pentru un suport lombar optim.

Noul F-MAX este echipat cu un motor Ecotorq de 500 CP și 2500 Nm, cuplat la o transmisie automată ZF cu 12 trepte, care dispune și de moduri de condus, precum Eco și Power. Aerodinamica superioară, calibrarea sistemului de propulsie și caracteristicile tehnice asigură o reducere a consumului de 6% față de modelele anterioare. Costurile de întreținere sunt și ele mai mici cu până la 7%.

F-MAX oferă o gamă generoasă de sisteme de asistență, printre care se numără Adaptive Cruise Control, Predictive Cruise Control (Max Cruise), Advanced Emergency Brake System, Hill Launch Assist, Lane Departure Warning sau Electronic Stability Control.

Cu F-MAX in portofoliu, Cefin Trucks își propune pentru 2019 o creștere importantă a cotei de piață în segmentul de cap tractor pentru transport internațional, care reprezintă peste 75% din vânzările totale pe piața românească. Cefin Trucks își propune să redevină în acest an unul dintre cei mai mari jucători din piața camioanelor grele, obiectivul său fiind să ajungă la un minim de 450 de vehicule vândute, în creștere cu peste 28% față de 2018.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Camioane

Demonstratorul tehnologic autonom Freightliner eCascadia

Daimler Truck își propune să ating ținta de a produce camioane cu...

Camioane

Renault, electrificare pe șantiere

Cu ocazia salonului Intermat, producătorul francez anunță lansarea primului vehicul de șantier...

Camioane

Euro NCAP, detalii despre primele teste de evaluare a siguranței camioanelor

Euro NCAP anunță în mod oficial o etapă importantă în dezvoltarea către...

Camioane

Scania câștigă pentru a noua oară testul comparativ Green Truck

În fiecare an, producătorii de camioane grele din Europa sunt invitați la...