Primele camioane electrice Volvo FL Electric distributie
Home Camioane Primele camioane electrice Volvo livrate clienților
CamioaneTehnologie

Primele camioane electrice Volvo livrate clienților

84

Primele camioane electrice Volvo au fost livrate clienților: o autogunoieră pentru compania de reciclare Renova și un camion de distribuție pentru DB Schenker, care vor fi operate în Suedia.

Ambele camioane sunt modele Volvo FL Electric de preserie, dezvoltate în colaborare cu clienți selectați. Producția de serie pentru modelele Volvo FL Electric și Volvo FE Electric va începe în a doua jumătate a anului 2019.

Absența zgomotului motorului și a gazelor de eșapament contribuie la obținerea unor condiții de lucru mai bune pentru șofer și a unui mediu urban mai curat și mai silențios.

”Colaborarea strânsă cu șoferii și clienții ne-a permis să dezvoltăm, într-o perioadă scurtă de timp, soluții electrificate de transport care îndeplinesc cerințe înalte în ce privește performanța, autonomia, manevrarea încărcăturii și utilizarea vehiculului”, a declarat Roger Alm, președintele Volvo Trucks.

Șoferii care vor opera camioanele electrice au avut oportunitatea de a le testa înainte de livrare, ca parte a instructajului de folosire. ”Șoferii au fost impresionați de răspunsul prompt al sistemului de propulsie, care oferă accelerații rapide și line, dar și de nivelul redus de zgomot”, a mai spus Roger Alm.

”Vom continua să ne dezvoltăm oferta de vehicule electrificate. În același timp, reducem constant impactul climatic și de mediu al camioanelor noastre alimentate cu motorină și gaz, în primul rând prin creșterea eficienței sistemelor de propulsie”, a concluzionat președintele Volvo Trucks.

Primele camioane electrice Volvo, FL Electric și FE Electric, sunt dezvoltate pentru distribuție, colectare de deșeuri și alte aplicații urbane. Volvo FL Electric are o masă maximă admisă de 16 tone, în timp ce Volvo FE Electric are o masă maximă admisă de 27 de tone.Primele camioane electrice Volvo FL Electric autogunoiera

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...

CamioaneNoutati

Preţul camioanelor nepoluante trebuie să scadă la jumătate pentru a concura cu modelele diesel

Preţul camioanelor fără emisii poluante trebuie să se reducă la jumătate pentru...

CamioaneNoutati

IAA Transportation 2024: Daimler Truck pune accentul pe transportul pe distanțe lungi fără emisii

Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de autovehicule comerciale din...

CamioaneNoutati

eTruckathon: MAN eTGX evidențiază caracterul adecvat din punct de vedere practic

Douăsprezece camioane electrice, douăsprezece echipe, aproximativ 300 km la putere: acesta este...