Home Camioane Noua generație eCanter la IAA Transportation
Camioane

Noua generație eCanter la IAA Transportation

42

Filiala Daimler Truck AG, Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC, „FUSO”) va prezenta următoarea generație a modelului FUSO eCanter la IAA Transportation 2022 de la Hanovra. Evenimentul se va desfășura în perioada 20-25 septembrie.

La fel ca predecesorul său de serie mică, noul autocamion ușor, complet electric, este ideal pentru o gamă largă de utilizări. De la distribuție în mediul urban la amenajări peisagistice, folosire municipală, servicii de remorcare și chiar pentru unele sarcini de construcții. Prezentarea noii generații eCanter la Hanovra coincide cu lansarea sa în Europa.

În plus față de gama sa largă de utilizări, următoarea generație eCanter este caracterizată de un concept ecologic și economic. Introducerea noii generații eCanter reprezintă o etapă importantă în drumul Daimler Truck către dezvoltarea unei flote de vehicule neutră din punct de vedere al emisiilor CO2.

Compania își propune ca, începând din 2039, să vândă numai vehicule ce nu emit CO2  în timpul funcționării, pe piețele din Europa, America de Nord și Japonia.

Variante noi pentru diferite nevoi ale clienților

Dezvoltarea noii generații eCanter este rezultatul a aproximativ cinci ani de operațiuni de succes. Perioadă în care clienți din întreaga lume au putut beneficia de vehicule realizate în serie mică.

Vehiculul le oferă clienților o gamă largă de variante diferite. Astfel că gama de utilizare a fost extinsă substanțial. În plus, eCanter este compatibil cu diferite caroserii, acoperind aproape toate cerințele relevante în industrie ale clienților din segmentul camioanelor ușoare între 4,25 și 8,55 tone. Și, astfel, va contribui și mai mult în viitor la un transport urban local fără emisii.

Ani de experiență în operațiuni la nivel mondial

De la lansarea modelului eCanter în 2017, FUSO, subsidiara Daimler Truck, a fost considerat un pionier în electrificarea camioanelor. Compania a lucrat constant la implementarea unor soluții de transport sustenabile și neutre din punctul de vedere al emisiilor de CO2.

eCanter este primul autocamion ușor, complet electric, produs în serie mică de Daimler Truck. În special în utilizarea urbană, vehiculul fără emisii locale își arată punctele forte. Mai exact, reducerea zgomotului și a vibrațiilor în comparație cu camioanele cu propulsie convențională. Clienții apreciază acest lucru, în special atunci când camionul este utilizat noaptea și la primele ore ale dimineții.

În întreaga lume, mai multe sute de vehicule eCanter sunt acum în uz în operațiunile clienților. Între aceștia se numără și unele dintre cele mai mari companii de logistică din Europa. Numai în Europa, eCanter este vândut în prezent în 13 piețe. În Europa, Japonia, Statele Unite, Australia și Noua Zeelandă, camioanele au parcurs în total aproximativ 5 milioane de kilometri – complet electric și, prin urmare, fără emisii locale.

Noua generație eCanter este pregătită să continue această poveste de succes. Succesorul beneficiază de cooperarea continuă cu clienții eCanter din ultimii ani, în numeroase piețe.  Feedback-ul clienților, precum și o evaluare continuă a datelor, cum ar fi timpii de conducere și de încărcare, transportul de marfă, topografia și temperatura, au ajutat la alinierea și mai bună a noii generații eCanterul la cerințele transportului efectiv de zi cu zi. Vehiculul va fi fabricat la uzinele FUSO din Tramagal (Portugalia) și Kawasaki (Japonia).

Povestea de succes FUSO Canter

Alături de eCanter și de modelul eCanter de ultimă generație, FUSO Canter cu propulsie convențională este deja cunoscut, de mai bine de o jumătate de secol, pentru variabilitatea, robustețea și fiabilitatea sa. Vehiculul este popular în întreaga lume și deține cele mai mari cote de piață în multe țări. Peste 4,5 milioane de vehicule Canter au fost vândute până în prezent, fiecare dintre acestea având ca unic scop să facă transportul pe toate continentele lumii mai eficient și mai economic pentru client. În fiecare an se construiesc aproximativ 100.000 de unități ale modelului Canter, care sunt vândute în întreaga lume. În 2021, FUSO a lansat noua generație Canter, cu caracteristici avansate de siguranță, confort și design.

În Europa, FUSO este prezentă în peste 30 de țări cu Canter în segmentul de 3,5t până la 8,55t. Sediul central de vânzări și post-vânzare este situat în Stuttgart. Canter este fabricat pentru piețele europene la Tramagal (Portugalia). Mai mult de jumătate din componentele și piesele utilizate într-un Canter provin din producția europeană. În întreaga Europă, peste 800 de puncte de service asigură mobilitatea clienților în orice moment.

FUSO, brandul cu cea mai mare acoperire internațională a grupului Daimler Truck Group

Mitsubishi Fuso Bus and Truck Cooperation (MFTBC), filiala Daimler Truck, este unul dintre cei mai importanți producători de vehicule comerciale din Japonia. În plus, este elementul de greutate al portofoliului Daimler Truck din Asia. Și oferă o gamă completă de produse pentru o mare varietate de condiții de exploatare.

Cu un confort de rulare excelent și sarcini utile flexibile, camioanele și autobuzele FUSO sunt adevărați profesioniști atunci când vine vorba de economie, confort și siguranță.

Marca FUSO se mândrește cu o rețea extinsă de ateliere ce asigură serviciile post-vânzare și vânzările de piese de schimb în peste 170 de piețe din întreaga lume. Astfel, FUSO este cea mai cunoscută marcă internațională a Daimler Truck.

În plus, MFTBC joacă un rol cheie în cadrul grupului ca centru de competență pentru vehiculele comerciale ușoare și tehnologii de propulsie de ultimă generație. Marca FUSO și-a sărbătorit cea de-a 90-a aniversare la începutul anului.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Camioane

PepsiCo România alege autocamionul electric de la Volvo Trucks

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, cumpără primul...

Camioane

Volvo va lansa camioane propulsate cu hidrogen

Volvo Trucks dezvoltă motoare cu combustie care funcționează cu hidrogen. Testele pe...

Camioane

Demonstratorul tehnologic autonom Freightliner eCascadia

Daimler Truck își propune să ating ținta de a produce camioane cu...

Camioane

Renault, electrificare pe șantiere

Cu ocazia salonului Intermat, producătorul francez anunță lansarea primului vehicul de șantier...