Home Camioane Noi teste pe drumurile publice pentru camioane autonome
Camioane

Noi teste pe drumurile publice pentru camioane autonome

93

IVECO și Plus încep teste pe drumurile publice pentru camioane autonome în Germania, urmând să le extindă în Austria, Italia și Elveția.

IVECO și Plus, un furnizor global de top de soluții de automatizare a condusului și de conducere autonomă, au anunțatcă vor începe, în această lună, testările pe drumurile publice din Germania ale camioanelor autonome.

Ca parte din testare, companiile vor putea colecta date rutiere din trafic pentru a valida operațiunile vehiculelor autonome. Astfel că vor începe să proiecteze producția în masa a acestora. Camionul IVECO S-WAY compatibil cu PlusDrive este proiectat pentru a îmbunătăți siguranța, eficiența, și experiența șoferului și pentru a oferi opțiuni sustenabile pentru gestionarea flotelor.

„Germania este un lider și un creator de tendințe în ceea ce privește conducerea autonomă. Așa că suntem încântați să lansăm programul nostru de testare publică într-o țară care a îmbrățișat de mult timp inovația tehnologică și impactul soluțiilor de siguranță, precum camioanele cu grad ridicat de automatizare. Aceasta este o fază importantă în planurile noastre de a aduce camioane semi-autonome în piață”., susține Marco Liccardo, chief Technology & Digital officer, Iveco Group.

Experiența reală, esențială pentru dezvoltarea de camioane autonome

Programul de testare pe drumurile publice va începe în Germania, pentru ca în lunile următoare să fie extins și în Austria, Italia și Elveția. Infrastructura și condițiile de circulație unice din fiecare țară vor expune camioanele cu grad ridicat de automatizare la tipologii diferite de drumuri, condiții meteorologice și scenarii de condus variate. Acest lucru va ajuta la extinderea continuă a capacităților și caracteristicilor tehnologiei vehiculelor autonome.

Shawn Kerrigan, COO și co-fondator al Plus, a declarat: „Experiența în lumea reală este o parte extrem de importantă a testării și validării tehnologiei noastre, pe măsură ce ne pregătim produsul de conducere autonomă pentru implementarea comercială în Europa. Având în vedere că numai în Germania există o lipsă acută de forță de muncă, de aproximativ 60.000 de șoferi de camion, soluția noastră de conducere autonoma, PlusDrive, va contribui la îmbunătățirea siguranței rutiere, la creșterea gradului de sustenabilitate și la reducerea provocărilor legate de recrutarea și reținerea șoferilor, cu care se confruntă transportatorii din întreaga Europă.”

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...

CamioaneNoutati

Preţul camioanelor nepoluante trebuie să scadă la jumătate pentru a concura cu modelele diesel

Preţul camioanelor fără emisii poluante trebuie să se reducă la jumătate pentru...

CamioaneNoutati

IAA Transportation 2024: Daimler Truck pune accentul pe transportul pe distanțe lungi fără emisii

Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de autovehicule comerciale din...

CamioaneNoutati

eTruckathon: MAN eTGX evidențiază caracterul adecvat din punct de vedere practic

Douăsprezece camioane electrice, douăsprezece echipe, aproximativ 300 km la putere: acesta este...