Producătorul de vehicule comerciale MAN Truck & Bus face pași importanți de pregătire a companiei pentru schimbările radicale ce se prefigurează în industria de transport.Conducerea companiei și reprezentanții angajaților au început discuțiile pentru a găsi soluții care să ducă la îmbunătățirea sustenabilității și să ducă mai departe transformarea MAN.
Noua generație de camioane MAN, care a fost prezentată oficial în luna februarie, a fost făcută la momentul potrivit. Cu ajutorul numeroaselor tehnologii inovatoare care echipează noua gamă, MAN are răspunsul potrivit pentru tendințele și necesitățile din această industrie. Digitalizarea, propulsiile alternative și condusul autonom sunt tendințele care prefigurează viitorul acestei industrii. MAN Truck & Bus face în continuare investiții pentru a-și păstra competitivitatea și forța pe această piață și în viitor.
”Ne aflăm într-o poziție excelentă cu noua gamă de camioane și van-uri. Atunci când vine vorba de structura de costuri a companiei, este clar că trebuie să mai îmbunătățim unele lucruri. Trebuie să ne creștem semnificativ profitabilitatea pentru a ne putea consolida poziția și pentru a susține investițiile substanțiale de care este nevoie pentru a transforma MAN. În acest moment luăm în considerare o serie de măsuri care să pregătească MAN pentru viitor. Vom analiza care sunt punctele forte pe care le vom consolida și vom renunța sau reduce activitățile mai puțin profitabile. Acest lucru ne va permite să jucăm un rol activ în această schimbare tehnologică”, a spus Joachim Drees, Chief Executive Officer al MAN Truck & Bus SE.
În ultimii ani, compania a încercat să-și îmbunătățească profitabilitatea, reușind să-și optimizeze costurile în toate departamentele. Totuși, MAN Truck & Bus va face eforturi considerabile și pe viitor pentru a deveni o companie mai eficientă și mai profitabilă în următorii ani.
Măsurile reducerii de costuri vor sta la baza restructurării sistematice și alinierea la tendințele globale ale MAN Truck & Bus. Managementul companiei analizează toate activitățile și va stabili un proces strategic care să consolideze compania pe piața de vehicule comerciale.
Măsurile care vor fi luate și care se vor implementa în viitor sunt acum tema discuțiilor dintre board-ul executiv, consiliul acționarilor și reprezentanții angajaților.
Comentați?