Vanul electric MAN eTGE este folosit începând din acest an de trei companii franceze de transport și logistică pentru operațiunile lor din Paris.Compania internațională de curierat DHL Express folosește modelul MAN eTGE pentru livrarea coletelor în Districtul 9 din Paris. Vanul electric este integrat în flota DistriGreen a companiei DHL Express Franța, care din 2018 operează din Porte d’Aubervilliers.
În gările Gare de Lyon și Gare de l’Est, modelul MAN eTGE este folosit de compania SNCF Réseau pentru transportul tehnicienilor și echipamentelor pe distanțe scurte, între atelier și zonele în care se efectuează lucrări. SNCF Réseau este operatorul căilor ferate din Franța.
Furnizorul global de servicii logistice GEODIS folosește modelul MAN, de 3,5 tone, cu zero emisii, pentru livrările locale din Paris. MAN eTGE este vehiculul ideal pentru utilizarea în zone urbane, fiind silențios și nepoluant. Capacitatea de încărcare este de 950 kg, cu un volum de încărcare de 10,7 metri cubi. În utilizarea urbană, eTGE are o autonomie reală între 120 și 140 km, chiar dacă cifrele conform standardului WLTP sunt de doar 114 km.
Cele trei companii au ca obiectiv pe termen lung reducerea la zero a emisiilor de CO2. DHL Express Franța, parte a Deutsche Post DHL Group, și-a propus ca preluarea și livrarea de colete, pe primii și ultimii kilometri, să se facă, în proporție de 70% până în 2025, cu emisii zero.
MAN eTGE susține și strategia companiei SNCF Réseau care are ca obiectiv utilizarea exclusivă de vehicule electrice pentru operațiunile sale logistice până în 2025.
Pentru GEODIS, compania care deține a doua cea mai mare flotă de vehicule electrice din Franța, modelul MAN eTGE este ideal pentru livrările pe distanțe scurte, în concordanță cu politica de a avea operațiuni logistice cu zero emisii de noxe.
Modelul Man TGE nu se vinde deocamdată în România nici măcar în versiunea diesel.
Comentați?