Livrări cu contact redus: Urgent Cargus testează un nou serviciu
Home Logistică Livrări cu contact redus: Urgent Cargus testează un nou serviciu
Logistică

Livrări cu contact redus: Urgent Cargus testează un nou serviciu

100

Urgent Cargus derulează în fază pilot în București un nou serviciu, ce prevede livrări de colete cu contact redus între clienți și curieri. Serviciul va fi disponibil ulterior în toată țara. În plus, compania a implementat măsuri complexe pentru prevenirea răspândirii coronavirus.Urgent Cargus a lansat în teste serviciul său de livrări cu contact redus. Acesta reduce la minimum contactul între curier și clienți, deoarece nu mai este nevoie de semnătură de primire. Compania a dezvoltat în ultimele zile o soluție având la bază tehnologia mobilă, al cărei scop este marcarea primirii comenzii fără schimb de documente, hârtii sau semnătură fizică de primire.

”Noua modalitate de livrare permite curierului nostru să predea coletul destinatarului, iar confirmarea de primire se face cu ajutorul unei soluții mobile. Serviciul de livrare a coletelor către clienți, cu contact limitat, se derulează în fază pilot în București, urmând să fie implementat până la sfârșitul săptămânii viitoare în întreaga țară. Limitarea la maximum a contactului uman înseamnă o mai bună protecție împotriva transmiterii coronavirusului și mai multă siguranță, atât pentru clienții noștri, cât și pentru curierii noștri”, a spus Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.

Compania a implementat deja și alte măsuri de prevenire a răspândirii virusului și protejarea cât mai eficientă a sănătății angajaților și clienților. Printre măsurile implementate de Urgent Cargus:
• Dezinfectarea cu regularitate a suprafețelor de contact în toate punctele de lucru, inclusiv în principalele centre de sortare a coletelor
• Dezinfectarea regulată a mașinilor care transportă personal
• Dotarea cu mănuși și măști a curierilor care livrează colete
• Instruirea constantă a echipelor de curieri cu privire la măsurile de prevenție, inclusiv a păstrării riguroase a distanței sociale recomandate de 2 metri
• Materiale de dezinfectare dispuse la intrarea în toate locațiile Urgent Cargus, astfel încât să fie redusă posibilitatea expunerii la virus
• Dotarea cu mănuși de protecție a tuturor angajaților care manipulează coletele
• Verificarea zilnică a stării de sănătate a echipelor cu termometre digitale, cu măsurare la distanță, pentru a monitoriza riscurile la cel mai mic detaliu posibil
• Desfășurarea activității de birou de acasă, acolo unde a fost posibil
• Informarea regulată a întregii echipe, din toată țara, despre măsurile luate și despre prevederile legale, astfel încât să fie la rândul lor responsabili în privința respectării normelor de igienă și a distanței sociale.

O echipă de manageri din conducerea Urgent Cargus monitorizează permanent situația din companie, starea echipei, relația cu clienții, evoluția pandemiei și măsurile impuse sau recomandate de Ministerul Sănătății și Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, care sunt apoi integrate în procedurile de lucru din companie.

”Continuăm să căutăm soluții pentru a spori protecția clienților, curierilor și tuturor angajaților noștri. Ne concentrăm să menținem fluxurile de livrare funcționale și fără întârzieri. Pe măsură ce situația ia amploare, anticipăm nevoile clienților și ne pregătim să putem răspunde rapid noilor cerințe generate de context, astfel încât să continuăm livrările în cât mai deplină siguranță”, a concluzionat Jaroslaw Sliwa .

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Firmele de curierat, responsabile de succesul extinderii magazinelor online în străinătate

Companiile de curierat sunt peste 50% responsabile de succesul extinderii magazinelor online...

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...

Logistică

AQUILA își reînnoiește flota și echipamentele din depozit

În linie cu obiectivele de sustenabilitate, AQUILA și-a bugetat investiții de 16,9...