Compania de curierat Urgent Cargus a introdus o serie de sisteme de operare internă care elimină eroarea umană, reduc la minimum probabilitatea ca pachetul să nu ajungă la destinaţie și eficientizează la maximum perioada de livrare.
Urgent Cargus, una din cele mai mari companii de pe piața de curierat din România, investește în acest an 4 milioane de euro pentru a le putea oferi clienților săi servicii din ce în ce mai bune. Este o necesitate, ținând cont de faptul că industria curieratului este una dintre cele mai dinamice, iar nivelul așteptărilor clienților în ceea ce privește calitatea serviciilor crește continuu.
”Prelucrăm zilnic colete care cântăresc peste 6 milioane de kilograme, pe care le sortăm și le distribuim în întreaga țară. Cei 2.600 de curieri străbat zi de zi 170.000 de kilometri pentru ca, în final, clienții noștri să fie mulțumiți. Vorbim de volume uriașe, iar pentru ca totul să meargă strună, investim constant în tehnologie și hardware pentru a ne asigura că oferim clienților noștri un nivel ridicat al serviciilor nu doar astăzi, ci și în viitor”, a declarat Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.
Potrivit oficialului Urgent Cargus, 70% din investiții vizează trei zone importante: optimizarea distribuției rutelor de curierat și prezicerea livrării (soluția ORTEC), tehnologia ”Sorting by voice” (furnizată de Total Technologies) și sistemul de sortare automatizat (de la Vanderlande).
Definitivarea proiectului ”Optimizarea distribuției rutelor de curierat și prezicerea livrării” a durat 18 luni, implicând provocări precum potrivirea codurilor poștale cu adresele fizice reale. În prezent, s-a ajuns la Urgent Cargus la un grad de acuratețe de peste 95%, permițându-le curierilor să găsească căi optimizate și eficiente de livrare prin utilizarea managementului de trafic WAZE. Ținta următoarei faze a acestui proiect este aceea de a oferi o prezicere de livrare într-un interval de timp de două ore.
Comentați?