Pentru a reduce cât mai mult interacțiunea umană, DPD a introdus posibilitatea de livrare fără contact direct între curieri și destinatari. Livrarea se va putea efectua fără semnătura de confirmare a primirii coletului.În cazul livrărilor fără ramburs către persoane fizice, coletele vor fi livrate de către curieri păstrând distanța de siguranță. Destinatarii vor fi contactați telefonic atât înainte, căt și după livrare pentru a confirma primirea coletelor.
De asemenea, va fi posibilă livrarea, fără semnătura de primire, a expedierilor cu ramburs ce au ca destinatari persoane fizice. Este suficient a se încasa contravaloarea rambursului, ca și dovadă de livrare. În acest caz, se recomandă plata cu cardul, direct la curier. Este o variantă sigură și la îndemână, pentru a evita contactul cu bancnotele. Toți curierii DPD România au terminale POS și plata poate fi făcută contactless, atât cu cardul, cât și cu telefonul.
Livrare fără contact direct între curieri și destinatari
”Vă reamintim că am implementat măsuri speciale de siguranță atât pentru personalul DPD cât și în privința coletelor care vin din zonele de risc. Curierii și angajații din depozite folosesc mănuși și măști. De asemenea, au fost instruiți cum se pot proteja și cum îi pot proteja pe clienții noștri. Toate spațiile DPD România sunt dezinfectate la fiecare două ore. Efectuăm triajul epidemiologic al angajaților în toate depozite DPD România. Avem proceduri stricte de lucru în procesul de livrare, pentru evitarea riscului de contaminare. Tot ca o măsură de prevenție si protecție, am suspendat temporar activitatea oficiilor DPD Collect. Nu uitați, limitarea la maximum a contactului înseamnă o mai bună protecție și mai multă siguranță, atât pentru clienții, cât și pentru curierii noștri. Doar daca acționam împreună, cu responsabilitate, putem depăși această provocare!”, se arată într-un comunicat al DPD.
Comentați?