Hermes a comandat alte 7 camioane IVECO Stralis NP 400 4×2 în flota sa de autotractoare. Hermes deține cea mai mare flotă CNG din Marea Britanie, formată din 90 de camioane Iveco.Hermes a ales modelele Iveco Stralis NP alimentate cu CNG datorită costurilor reduse și a emisiilor mici în comparație cu cele ale camioanelor diesel. Conform statisticilor companiei, emisile de CO2 sunt mai mici cu peste 80% atunci când alimentarea se face cu biometan față de un vehicul similar diesel Euro 6. În plus, în modul Silent, camionul emite un zgomot de maximum 71 decibeli, fiind certificat ca un camion silențios.
Hermes alimentează camioanele la stația de Bio-CNG de lângă centrul său de distribuție din Warrington. Stația este cea mai mare de acest fel din Europa, fiind capabilă să alimenteze 800 de camioane pe zi.
”În ultimele 18 luni am achiziționat mai multe camioane CNG decât diesel. Abordarea noastră de afaceri este una îndreptată spre sustenabilitate și carburanți alternativi. Camioanele Stralis se comportă foarte bine și ne ajută să ne menținem costurile foarte jos”, a declarat Mervyn McIntyre, director de logistică la Hermes UK.
Stralis NP continuă să fie unul dintre cele mai sustenabile camioane pentru operațiuni de 40 de tone. Intervalele de întreținere de până la 75.000 km și eliminarea nevoii de EGR, SCR, filtru de particule (DPF) sau AdBlue contribuie foarte mult la scăderea costurilor de operare. Conform statisticilor Hermes, costurile de operare ale unui camion CNG sunt cu până la 30.000 de lire pe an mai mici decât ale unui camion diesel.
IVECO Stralis NP 400 este propulsat de un motor Cursor 9 NP de 400 CP, care dezvoltă un cuplu maxim de 1.700 Nm în intervalul 1.200-1.575 rpm. Motorul este cuplat la o transmisie automatizată cu 12 viteze, prima de acest fel montată pe un camion alimentat cu gaz.
Comentați?