GEFCO a câștigat un nou contract pentru livrări de mașini noi
Home Logistică GEFCO a câștigat un nou contract pentru livrări de mașini noi
Logistică

GEFCO a câștigat un nou contract pentru livrări de mașini noi

51

GEFCO Franța, subsidiară a GEFCO Group, lider mondial în soluții multimodale pentru lanțurile de aprovizionare și lider european în logistica automobilelor, a fost aleasă de Ford pentru a asigura transporturile de mașini noi către dealerii autorizați din Franța.GEFCO va distribui anual 40.000 de autovehicule Ford în Franța, după ce a fost selectată în urma unei cereri de oferte lansată de producătorul auto. GEFCO asigura deja servicii de transport și gestionare a stocurilor pentru câteva mii de mașini noi din rețeaua de dealeri Ford din Franța. Noul parteneriat demonstrează încrederea producătorului auto în expertiza liderului de pe piața de logistică.

Partener preferat al industriei auto de 70 de ani, GEFCO Group gestionează fluxurile de marfă ale Ford de un timp îndelungat în Europa, asigurând servicii logistice și de distribuție în țări ca Spania, România, Germania, Austria și Cehia.

De la repornirea activităților dealerilor, în luna mai, GEFCO a operat transporturi de mașini noi pentru Ford, în conformitate cu noul plan de distribuție al producătorului auto implementat în Franța, care implică livrări directe.

Zilnic au loc transporturi de noi autovehicule către dealerii de pe platformele din Creutzwald (estul Franței) și Douai (nordul Franței), precum și din porturile Sète (sudul Franței) și Zeebrugge (Belgia) pentru mașinile livrate pe cale maritimă. Centrul GEFCO din Etupes (estul Franței) gestionează noile încărcări și planifică orarul de livrare în funcție de volumele transporturilor și destinația acestor autovehicule.

Într-un moment în care sănătatea angajaților, clienților și partenerilor este mai importantă ca niciodată, GEFCO a introdus o gamă completă de măsuri specifice pentru a lansa în siguranță aceste servicii de distribuție. La nivel de grup au fost elaborate ghiduri pentru șoferi, în care sunt explicate protocoalele de sănătate ce trebuie urmărite pentru fiecare situație în parte. De asemenea, au fost furnizate măști, mănuși, dezinfectant pentru mâini și șervețele dezinfectante pentru a-i ajuta pe șoferi să se conformeze.

Oricât va fi necesar, compania va monitoriza, de asemenea, aplicarea și respectarea regulilor și măsurilor de prevenție, în contextul pandemiei de COVID-19, în cadrul operațiunilor derulate pentru clienți.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Firmele de curierat, responsabile de succesul extinderii magazinelor online în străinătate

Companiile de curierat sunt peste 50% responsabile de succesul extinderii magazinelor online...

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...

Logistică

AQUILA își reînnoiește flota și echipamentele din depozit

În linie cu obiectivele de sustenabilitate, AQUILA și-a bugetat investiții de 16,9...