Gebrüder Weiss a aniversat 25 de ani de prezență în România
Home Logistică Gebrüder Weiss a aniversat 25 de ani de prezență în România
Logistică

Gebrüder Weiss a aniversat 25 de ani de prezență în România

58

Compania de logistică Gebrüder Weiss a aniversat recent 25 de ani de activitate în România. Evenimentul s-a bucurat de prezența a peste 100 de parteneri, clienți și angajați.La 25 de ani de activitate în România, Gebrüder Weiss se regăsește într-o poziție confortabilă pe piața locală de transport și logistică, cu o infrastructură internă bine pusă la punct, soluții personalizabile pentru clienți, timpi de tranzit competitivi și personal bine instruit. În viitor, compania rămâne pregătită să identifice oportunitățile din piață și să își perfecțoneze constant serviciile oferite, pentru a menține trendul ascendent pe termen lung.

În cronologia dezvoltării infrastructurii logistice a Gebrüder Weiss România, repere importante sunt deschiderea terminalelor din Arad (2005) și Bacău (2008), precum și inaugurarea terminalelor de cross-docking din Sibiu și Cluj în 2011. Diviziile din București au fost, în mare parte, relocate pe autostrada A1, lângă Bolintin Deal, în 2009, pentru avantajul unei zone logistice extinse și a unor tehnologii superioare. În prezent, rețeaua de pe teritoriul țării numără 9 terminale logistice și de cross-docking situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța, Oradea și Craiova.

În anul 2007, odată cu aderarea României la Uniunea Europeană, GW a investit în adaptarea personalului la noile condiții de piață, prin reorganizare departamentală și procedurală susținută de traininguri și workshop-uri de specialitate. În mod firesc, a urmat extinderea portofoliului de servicii: în prezent, include transport rutier, feroviar, aerian și maritim, soluții logistice și de depozitare.

În 2018, s-au investit 3,5 milioane de euro în extinderea filialei din Sibiu, ajunsă la o suprafață de depozitare de 2.500 mp și 2.000 mp pentru operațiuni de cross-docking. Actualmente, compania dispune de spații de depozitare de clasa A de 45.000 mp, dintr-un total de 60.000 mp.

Pentru 2018, o decizie strategică a companiei a fost extinderea portofoliului de servicii prin implementarea pe piața locală a unui serviciu de livrări la domiciliu B2C. Serviciul Home Delivery cuprinde livrarea comenzilor online direct la adresa consumatorului final, vizând în special produse de mobilier, materiale de construcții sau electronice, și a fost deja testat la nivel internațional de către compania-mamă. Printre plusuri, serviciul include posibilitatea livrării seara sau în zilele de sâmbătă (în anumite zone), până în interiorul locuinței și manipularea mărfurilor de echipe de câte două persoane.

Compania a celebrat reușita celor 25 de ani în cadrul unui eveniment aniversar organizat în luna septembrie. , reprezentanți ai presei și nu numai.

„În ciuda dificultăților întâmpinate de-a lungul anilor, colegii mei și-au păstrat entuziasmul și nu au uitat de angajamentul pe care ni l-am asumat încă de la început – să furnizăm excelența în servicii logistice. Urmărirea acestui deziderat în toți acești ani ne-a adus aici unde suntem astăzi: o companie cu prezență națională, cu peste 650 de angajați și cu o cifră de afaceri ce a depășit 60 mil. Euro”, a declarat Viorel Leca, director general al Gebrüder Weiss România.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Packeta România crește rețeaua de magazine online și selleri parteneri

Packeta România și-a a extins rețeaua de magazine online și selleri parteneri...

LogisticăNoutati

Firmele de curierat, responsabile de succesul extinderii magazinelor online în străinătate

Companiile de curierat sunt peste 50% responsabile de succesul extinderii magazinelor online...

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...