Scania a lansat Future Room, un spațiu virtual unde proprii experți se pot întâlni și schimba idei despre tendințele și viziunile din transport cu specialiști din exteriorul companiei, precum cercetători, futurologi, videografi și scriitori. Împreună, aceștia vor trasa o imagine asupra transportului viitorului.Scania își propune să împărtășească mai mult din viziunea sa asupra a cum va arăta trecerea către un sistem de transport sustenabil. Aceasta subliniază impactul pozitiv pe care îl pot avea companiile în agenda globală. Future Room se concentrează de asemenea pe puterea tehnologiei și inovației, prin introducerea de concepte progresive, teste pilot și idei revoluționare.
”Ne propunem să facem oamenii curioși în legătură cu activitatea Scania. Cei care ne cunosc deja pot vedea și alte aspecte ale noastre. În plus, dorim să atragem oameni interesați de viitor care nu știu deocamdată că ar trebui să ne acorde atenție. Cea mai importantă resursă a companiei noastre este reprezentată de angajații noștri. Future Room este un spațiu pentru ei, dar și pentru cei interesați din afara companiei”, a declarat Erik Ljungberg, șef de Comunicații și Marketing la Scania.
Menținerea în avanposturi în timpul marilor schimburi tehnologice, explorarea noilor modele de afaceri și administrarea vitezei schimbărilor reprezintă în același timp provocări, dar și oportunități excelente pentru Scania, ecosistemul de transport și logistică, dar și pentru societate ca întreg.
”Avem o moștenire și o cultură organizațională puternice. Construim pe acestea și privim spre viitor cu noi competențe și parteneriate în domenii precum vehiculele autonome, conectivitate și electrificare. Este nevoie de asemenea de o abordare diferită în comunicare”, a mai spus Erik Ljungberg.
Comentați?