FlixMobility a transportat 62 milioane de pasageri în 2019
Home Transportatori FlixMobility a transportat 62 milioane de pasageri în 2019
Transportatori

FlixMobility a transportat 62 milioane de pasageri în 2019

34

FlixMobility a oferit servicii de mobilitate pentru 62 de milioane de pasageri la nivel global în 2019, o creștere de 37% față de anul trecut. În 2018, creșterea raportată a fost 40%.Conectând 30 țări, rețeaua FlixMobility acoperă acum 2.500 de destinații deservite de autocarele FlixBus, trenurile FlixTrain și noile companii achiziționate în 2019, Kamil Koç și Eurolines.

”În doar șapte ani, am reușit să devenim cel mai mare furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume, cu peste 400.000 de conexiuni zilnice către mii de destinații. Sunt mândru că am reușit să oferim serviciile de mobilitate accesibile și digitale pentru milioane de oameni – mai ales într-un mod care susține sustenabilitatea – ținând cont de fapul că, în cele mai multe țări, autocarele pe distanțe lungi sunt cel mai ecologic mod de a călători”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.

În 2019, FlixBus a continuat să își extindă rețeaua verde din România și a lansat noi curse din zona de vest a țării spre Praga, Salzburg, Rosenheim și München. Astfel, pentru Timișoara, Praga a devenit cea de a treia capitală Europeană cu o conexiune directă alături de Viena și Budapesta.

În 2019, cele mai populare destinații FlixBus din România au fost orașele București, Arad și Sibiu, care au înregistrat cel mai mai mare număr de călători. Deva, Cluj-Napoca și Timișoara completează topul orașelor cu cei mai mulți pasageri FlixBus din România.

FlixBus a continuat să aducă inovații pieței de transport cu autocarul din România, anunțând implementarea Apple Pay în aplicația proprie pentru a permite călătorilor români achiziționarea biletelor. La sfârșitul anului trecut, FlixBus a început să implementeze sistemul de divertisment FLIXtainment și pe autocarele partenerilor din România, oferind pasagerilor acces la conținut media, precum filme, jocuri și cărți audio.

Pe lângă adăugarea de noi destinații, FlixBus a continuat să investească în creșterea pe termen lung în România derulând cel mai recent studiu rezentativ despre piața de transport de persoane pentru a răspunde cât mai bine nevoilor pasagerilor locali.

”Studiul derulat pe piața din România arată că există un potențial foarte mare pentru îmbunătățirea ofertei de călătorie cu autocarul. Un procent semnificativ dintre pasageri își doresc acces la o flotă modernă de autocare, confort, mai multe opțiuni de călătorie și operatori de transport. Întreaga piață de transport rutier de persoane din România are numai de câștigat dacă va pune în centru consumatorul și nevoile sale și vom continua această direcție și în planurile noastre pentru 2020”, a declarat Adrian Rășoiu, Business Development Manager România.

FlixBus are deja o ofertă extinsă în Europa și oferă curse directe din România spre 15 țări, precum Ungaria, Bulgaria, Cehia, Germania sau Franța.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AerianTransportatori

Low-costul bate companiile de linie

Deși blamate de cele mai multe ori, companiile low-cost din Europa transportă...

AerianTransportatori

Comisia Europeană a aprobat astăzi ajutorul de restructurare TAROM

Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a anunțat că TAROM a primit undă verde...

AerianTransportatori

Românii vor avea zboruri directe către Canada

Românii care doresc să călătorească în America de Nord vor beneficia de...

Transportatori

Guvernul a aprobat proiectul pentru modernizarea Magistralei M 2 Berceni-Pipera

Undă verde pentru modernizarea Magistralei M 2 Berceni-Pipera, cea mai aglomerată linie...