bridgestone tomtom telematics logo
Home Noutati Bridgestone va achiziționa TomTom Telematics
NoutatiServicii

Bridgestone va achiziționa TomTom Telematics

9

Bridgestone Europa, o subsidiară a Bridgestone Corporation în EMEA, a încheiat un acord pentru achiziționarea diviziei de telematică a TomTom pentru suma de 910 milioane de euro, în numerar.Tranzacția încheiată între cel mai mare producător de anvelope și produse din cauciuc din lume și cel mai mare furnizor de soluții digitale pentru administrarea flotelor din Europa va crea cea mai mare platformă de date pentru vehicule conectate.

TomTom Telematics va ajuta Bridgestone să avanseze în demersul său de a deveni lider în soluții de mobilitate în regiune și să își extindă baza de clienți pentru anvelope și soluții. În plus, accesul la date va consolida dezvoltarea și testarea virtuală a anvelopelor de către Bridgestone, precum și inovația conectată în domeniul anvelopelor, cu beneficii pentru toți clienții, inclusiv OEM.

Cum viitorul aparținând vehiculelor conectate, autonome, partajate și electrice, Bridgestone a identificat soluțiile digitale de mobilitate și soluțiile de gestionare a flotelor ca fiind o prioritate strategică. Acest aspect este întărit de importanța tot mai mare acordată flotelor, spre deosebire de vehiculele deținute individual, pentru transportul de persoane și marfă.

TomTom Telematics, lider al unei industrii cu o creștere de două cifre, este un partener strategic perfect pentru Bridgestone, deoarece deține o bază de utilizatori solidă și în creștere, cu 860.000 de vehicule, dintre care peste două treimi sunt comerciale. Gestionează în medie peste 800 de milioane de poziții GPS, 3,3 milioane de curse și recepționează 200 de milioane de mesaje pe zi.

”Am găsit perechea perfectă în TomTom Telematics. Activele și capabilitățile noastre complementare vor crea un centru de putere în domeniul soluțiilor pentru administrarea flotelor și vor îmbunătăți și mai mult tehnologia digitală de care dispune Bridgestone. În afară de amploare, beneficiile care rezultă din combinarea ofertelor noastre sunt semnificative, ceea ce ne permite, pe lângă multe alte oportunități, să comercializăm anvelope și soluții în rândul clienților noștri”, a declarat Paolo Ferrari, CEO și președinte al Bridgestone EMEA.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Noutati

Rama Giurgiu, pentru linia de metrou M5, e în București

Primul tren nou de metrou de la Alstom, rama ,,Giurgiu”, a ajuns...

Noutati

Conti Eco Gen 5, noua gamă de anvelope pentru camion de la Continental

Continental a prezentat linia de anvelope Conti Eco de a cincea generație...

Noutati

Obiective mai stricte de emisii de CO2 pentru camioane și autobuze

Parlamentul European a adoptat noi măsuri – deja convenite cu Consiliul –...

Noutati

Daimler Truck & Bus România plantează câte un copac pentru fiecare vehicul comercial nou înmatriculat anul trecut

Daimler Truck & Bus România, subsidiara locală a producătorului german de autocamioane...