Loop, primul ambalaj reutilizabil pentru colete

UPS și TerraCycle, liderul internațional în domeniul reciclării, au prezentat Loop, un sistem inovator reutilizabil și returnabil pentru ambalarea coletelor. Sistemul va fi testat în 2019 la Paris și New York.
Loop ambalaj reutilizabil colete UPS

Sistemul Loop elimină dependența de ambalajele de unică folosință pentru bunurile de consum. Consumatorilor li se va oferi o varietate de produse în ambalaje personalizate, specifice brandului, durabile, care sunt livrate direct clienților, apoi colectate, curățate, reîmpachetate și livrate din nou.

”Loop nu va elimina doar noțiunea de deșeuri provenite de la ambalaje, dar va îmbunătăți considerabil experiența produsului și va face cumpărăturile mai confortabile”, a declarat Tom Szaky, CEO TerraCycle.

Produsele Loop vor fi livrate și preluate printr-un sistem proiectat de TerraCycle și UPS. Acest sistem reprezintă cel mai recent progres al parteneriatului de lungă durată dintre TerraCycle și UPS, lider în logistică și expert în ambalare.

”Tot ceea ce facem la UPS are în centru inovația și suntem încântați să susținem TerraCycle cu designul ambalajelor Loop, precum și cu servicii de preluare și livrare pentru clienții Loop. Ca lider în sustenabilitatea mediului și catalizator al economiei circulare, UPS așteaptă cu interes demararea proiectului Loop”, a declarat Kate Gutmann, Chief Sales and Solutions Officer UPS.

Clienții Loop vor primi ambalaje durabile, reutilizabile sau complet reciclabile, fabricate din materiale precum aliaje, sticlă și mase plastice. Chiar și exteriorul containerului de transport face parte din procesul de inovație; un ambalaj de ultimă generație va elimina necesitatea unor cutii de unică folosință și va oferi consumatorilor o soluție elegantă care reduce deșeurile.

UPS și TerraCycle au colaborat pentru a proiecta ambalaje care pot susține produse lichide, uscate și produse de îngrijire personală. Aceste ambalaje au compartimente interioare de protecție și sunt concepute din materiale ușor de curățat și reutilizat. Ambalajele personalizate trebuie să îndeplinească două criterii foarte importante: să fie atractive pentru consumatori și suficient de durabile pentru a fi utilizate de nenumărate ori.

Adaugati comentariu