Renault Trucks Optifuel Challenge 2019
Home Camioane A început Optifuel Challenge 2019
CamioaneTransportatori

A început Optifuel Challenge 2019

81

Optifuel Challenge, competiția Renault Trucks destinată reducerii consumului de combustibil, se va desfășura și în acest an în România. La precedenta ediție, în 2017, reprezentantul României a ocupat locul al doilea în finala internațională.

Șoferii se pot înscrie în selecțiile naționale ale concursului prin intermediul reprezentanților de vânzări, la centrele Renault Trucks sau electronic pe website-ul din România al producătorului. Alte detalii despre înscriere găsiți aici.

Preselecțiile naționale se vor ține în perioada aprilie-iunie 2019, la centrele Renault Trucks din următoarele orașe:

BACĂU 01-03 aprilie 2019

PITEȘTI 15-19 aprilie 2019

BUCUREȘTI 06-10 mai 2019

ORADEA 13-17 mai 2019

CLUJ 20-24 mai 2019

SIBIU 03-07 iunie 2019

TIMIȘOARA 10-14 iunie 2019

Șoferii vor conduce un camion Renault Trucks T 520. Performanța va fi evaluată prin Optifleet, sistemul telematic de management al flotei de la Renault Trucks. Sistemul măsoară eficiența stilului de condus în funcție de trei criterii:

  • anticipare (utilizarea inerției vehiculului și frânarea);
  • utilizarea corectă a vehiculului (timpul petrecut în zona economică);
  • timpul petrecut la ralanti.

Șoferul care va câștiga finala națională Optifuel Challenge va reprezenta țara noastră la finala internațională, care va avea loc în octombrie 2019. Câștigătorul finalei internaționale Optifuel Challenge 2019 va primi ca premiu un cap tractor Renault Trucks T High 2019.

Renault Trucks T High 2019 are un consum redus cu 3% în comparație cu generația anterioară. De asemenea, modelul dispune de noi echipamente pentru confortul șoferului. Camionul de concurs este echipat cu motor DTI 13 Euro 6 Step D, care respectă regulamentele ce vor intra în vigoare la 1 septembrie 2019. Acesta dispune de un nou sistem de post-tratare, realizat cu ajutorul unor noi materiale cu un grad crescut de durabilitate. A fost adăugat un senzor de calitate pentru AdBlue, iar al șaptelea injector a fost înlăturat.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...

CamioaneNoutati

Preţul camioanelor nepoluante trebuie să scadă la jumătate pentru a concura cu modelele diesel

Preţul camioanelor fără emisii poluante trebuie să se reducă la jumătate pentru...

CamioaneNoutati

IAA Transportation 2024: Daimler Truck pune accentul pe transportul pe distanțe lungi fără emisii

Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de autovehicule comerciale din...

CamioaneNoutati

eTruckathon: MAN eTGX evidențiază caracterul adecvat din punct de vedere practic

Douăsprezece camioane electrice, douăsprezece echipe, aproximativ 300 km la putere: acesta este...