Clienții se pot baza pe noul van electric Mercedes-Benz eVito și în condiții climatice adverse. Aceasta este concluzia unui test efectuat de Mercedes-Benz Vans în nordul Suediei.
Noul eVito a fost testat riguros timp de mai multe săptămâni de iarnă scandinavă, la temperaturi de până la -30 de grade Celsius. Testele de la Arjeplog, lângă Cercul Polar, s-au concentrat pe porniri la rece și caracteristicile de încărcare și conducere la temperaturi foarte joase.
Mercedes-Benz eVito se poate comanda din noiembrie 2017, iar livrările vor începe în a doua parte a anului 2018. Circuitul de testare din Arjeplog cuprinde porțiuni dinamice, viraje strânse și zone împădurite, unde vehiculele au trebuit să-și demonstreze manevrabilitatea, eficiența. ergonomia și confortul în condiții extreme. Au fost testate extensiv condusul și încărcarea la rece, precum și protecția componentelor la frig, software-ul și interfețele sale (frâne, ESP).
Răspunsul bateriei în diferite condiții de climă este esențial pentru administrarea flotei. Astfel, pe lângă pornirile la rece și dezghețare, testul s-a concentrat și pe autonomia bateriei. Vanul de dimensiuni medii respectă toate cerințele pentru livrări urbane, comerț și transport de pasageri. Bateria de 41,4 kWh îi asigură lui eVito o autonomie de aproximativ 150 km. Chiar și în condiții extreme, clienții au la dispoziție o autonomie de 100 km.
La Cercul Polar s-a testat riguros și sistemul de climatizare, care trebuie să asigure cât mai rapid o temperatură optimă pentru șofer și o vizibilitate maximă prin geamuri. Capitolul siguranță mai include manevrabilitatea sigură pe zăpadă și gheață, precum și rezistența componentelor în clima rece.
Comentați?