Home Noutati LA O CAFEA CU… Renaud du Boucheron: ”Nevoile consumatorilor români de anvelope de camion sunt echilibrate, diverse, dar în același timp exigente”
Noutati

LA O CAFEA CU… Renaud du Boucheron: ”Nevoile consumatorilor români de anvelope de camion sunt echilibrate, diverse, dar în același timp exigente”

69

Invitatul nostru din această ediție este Renaud du Boucheron, Director Comercial – anvelope pentru camioane, Michelin Europa Centrală și de Sud. Am vorbit cu această ocazie despre activitatea Michelin din România în ultima perioadă, despre cele mai noi și mai populare produse și servicii ale companiei, despre așteptările după lansarea noilor game de anvelope de camion pentru distanțe lungi și transporturi regionale, precum și despre provocările pieței de anvelope de camion din România.

Cum a fost anul 2016 pentru Michelin în România?
Anul 2016 a fost un an pozitiv, în care am continuat să ne apropiem mai mult de partenerii noștri, continuând tradiția de evenimente dedicate lor, precum Michelin Mobility Forum. Acest eveniment este o excelentă oportunitate de a dialoga cu partenerii, de a lua pulsul pieței și de a înțelege care sunt provocările cu care se confruntă. Feed-back-ul din piață ne ajută să venim cu propuneri integrate, soluții de business care să aducă o reală valoare.
De asemenea, a fost un an deosebit de important pentru noi deoarece a fost anul în care am lansat o gamă nouă de anvelope cu utilizare specializată, gama de anvelope MICHELIN X WORKS, ce răspunde nevoilor din ce în ce mai specifice ale utilizatorilor din domeniul construcțiilor. Pentru că suntem convinși că produsele noastre sunt sigure și rezistente în exploatări dificile, ne angajăm să oferim clienților banii înapoi în cazul în care anvelopele sunt distruse accidental în timpul utilizării. Ne bucurăm că putem propune această ofertă clienților noștri, ca urmare a ascultării permanente a nevoilor lor. Suntem convinși că produsele noastre din gama MICHELIN X WORKS contribuie la sustenabilitatea afacerilor clienților noștri.

Ce așteptări aveți pentru 2017, având în vedere și rezultatele din prima parte a anului?
În primul semestru al anului 2017, piața de anvelope pentru camioane din România a fost aproape constantă față de aceeași perioadă a anului 2016. Cea mai semnificativă evoluție din punct de vedere al volumelor este cea a segmentului de anvelope pentru transport regional, acesta crescând cu aproximativ 8%. Nu ne așteptăm la răsturnări de situație semnificative pentru următoarea perioadă, piața menținându-și tendința de la începutul anului, aceasta urmărind tendința pozitivă a principalilor indicatori economici.

Care sunt principalele caracteristici ale pieței de anvelope de camioane din România?
Cu un segment premium reprezentând 45% din totalul pieței de anvelope pentru camioane din România, în primele 6 luni ale lui 2017, putem observa că nevoile consumatorilor români sunt echilibrate, diverse, dar exigente în același timp. Pe de o parte avem consumatorii care devin din ce în ce mai conștienți de faptul că un produs premium le poate aduce beneficii reale pe termen lung, apoi avem acei consumatori care urmăresc diferite performanțe, dar rămân sensibili la preț. Din acest motiv, pentru Michelin este esențial să ascultăm vocea consumatorului și să acționăm în concordanță cu nevoile acestuia. Echipele din teren ne ajută zi de zi să înțelegem mai bine nevoile pieței și să avem o ofertă personalizată pentru toate tipurile de cerințe ale transportatorilor. Astfel suntem pregătiți să susținem creșterea afacerilor partenerilor noștri, prin soluțiile potrivite care aduc valoare.

Care dintre produsele Michelin au cel mai mare succes în România?
Aș spune că succesul unei anumite game este strâns legat de specificul infrastructurii de aici. Astfel, segmentul de anvelope pentru transport regional continuă să aibă cea mai mare pondere în piață. Cele mai căutate dimensiuni de transportatori sunt 385/65 R22.5, 315/70 R22.5 și 315/80 R22.5, iar cele mai populare produse sunt cele din gama regională MICHELIN X Multi, care asigură clienților cele mai mici costuri totale de operare.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AutobuzeNoutatiRutierTransportatori

Nou parteneriat între FlixBus și Christian Tour

FlixBus și Christian Tour au anunțat semnarea unui parteneriat prin care agenția...

Noutati

IVECO și CNR confirmă eficiența bio-CNG-ului pentru decarbonizarea transporturilor

IVECO, lider în propulsia alternativă, promovează un studiu realizat de Institutul de...

AerianNoutatiTransportatori

TAROM continuă tradiția de a transporta Echipa Olimpică a României

În calitate de partener oficial al Comitetului Olimpic și Sportiv Român (COSR),...

NoutatiServicii

DKV Mobility oferă acces la prima rețea de stații de alimentare cu CNG din România

DKV Mobility, furnizor european de top de servicii și soluții de plată...