Advertisement

Urgent Cargus devine Cargus și anunță investiții de peste 10 milioane de euro
Home Logistică Urgent Cargus devine Cargus și anunță investiții de peste 10 milioane de euro
Logistică

Urgent Cargus devine Cargus și anunță investiții de peste 10 milioane de euro

514

Urgent Cargus anunță o nouă identitate vizuală și schimbarea numelui în Cargus. Procesul de rebranding este văzut ca un element important al strategiei internaționale de expansiune și dezvoltare a companiei.”Cargus este brandul care întărește noua direcție strategică a companiei și prin care dorim să ne comunicăm obiectivele cât mai eficient posibil: să fim alături de partenerii noștri pas cu pas și să le oferim soluții care să răspundă nevoilor lor rapid și în siguranță. Continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor prin integrarea de noi produse și dorim ca noua poziționare să se alinieze la misiunea și valorile pe care le promovăm. De asemenea, rebrandingul este menit să consolideze încrederea clienților noștri, siguranța că beneficiază de servicii de înaltă calitate, dezvoltate de un jucător important pe piața de curierat din România”, detaliază Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

Cargus a anunțat, de asemenea, planurile de adaptare la nevoile actuale ale pieței și de îmbunătățire a serviciilor sale în următorii ani. Compania a investit peste 10.000.000 EURO în 2020 doar în infrastructură și tehnologie de curierat. Cea mai mare parte a investițiilor s-a concentrat pe eficientizarea proceselor operaționale, deschiderea unui nou centru de sortare în Timișoara, un proiect de extindere a capacităților în București și investiții în tehnologie.

”Dezvoltarea continuă a sectorului de comerț electronic din România și a comportamentului consumatorilor față de cumpărături au generat noi standarde și fluxuri comerciale și credem că și companiile de curierat trebuie să investească constant pentru a se alinia acestor cerințe. Ca unul dintre liderii companiilor de curierat, Cargus face investiții semnificative în capacitatea sa de sortare și livrare pentru a asigura cel mai bun serviciu posibil clienților noștri”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

O zonă strategică de investiții pentru Cargus în acest an a fost centrul de sortare din Timișoara, care funcționează ca un punct de acces pentru coletele internaționale în rețeaua companiei. Ca reacție la noile realități setate de piață, Cargus a anunțat în octombrie 1.000 de locuri noi de muncă, dorindu-și extinderea semnificativă a echipei sale de 5.000 de angajați și parteneri.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Cargus
LogisticăNoutati

Cargus l-a numit pe Răzvan Drăgoi în poziția de Chief Sales Officer

Cargus anunță, într-un comunicat, numirea lui Răzvan Drăgoi în poziția de Chief...

CTP
LogisticăNoutati

CTP, contract de închiriere cu LPP Logistics

CTP a semnat un contract de închiriere pe 11 ani, cu LPP...

Eltra Logis
LogisticăNoutati

Eltra Logis deschide un nou birou regional la Cluj-Napoca și își consolidează prezența națională

Eltra Logis, unul dintre principalii jucători de pe piața de logistică, transport...

eMAG
LogisticăNoutatiServicii

eMAG Black Friday 2025

eMAG organizează pe 7 noiembrie a 15-a ediție a Black Friday, ziua...