Compania Elflein Spedition utilizează un camion lung bazat pe un model Scania alimentat cu LNG pentru logistica fabricii Volkswagen din Zwickau.Volkswagen este angajată în cursa spre electromobilitate. Totuși, logistica pentru autoturismele electrice nu se poate baza încă pe electromobilitate, cel puțin în transportul greu. De aceea, Elflein Spedition și Volkswagen au ales o altă soluție sustenabilă din portofoliul grupului: un camion lung bazat pe un model Scania alimentat cu LNG.
Trei camioane lungi de tipul 2, de 25 de metri lungime, vor fi utilizate pe ruta de aproape 45 de kilometri dintre furnizorul Meleghy din Gera și fabrica VW din Zwickau. Combinațiile sunt tractate de modele Scania G 410 LNG.
Astfel, Elflein Spedition obține o dublă reducere a emisiilor. Utilizarea camioanelor lungi reduce emisiile de CO2 cu 20%, iar alimentare cu LNG cu alte 15%. Sarcina utilă a combinației este de 21 de tone, datorită numărului relativ redus de axe. Un camion convențional de 25 de metri lungime are o sarcină utilă de până la 19 tone.
Elflein Spedition plănuiește să utilizeze 35 de camioane Scania LNG în operațiunile clienților până la finalul primului trimestru din 2021. Compania are una dintre cele mai mari flote de camioane lungi din Germania, de 21 de unități, dintre care 17 de tipul 3. Elflein mai deține și 20 de remorci extinse (camion lung de tipul 1).
Volvo Trucks a primit o comandă de 1.500 de camioane Volvo FH...
deCargo & Bus22 iulie 2024Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li...
deCargo & Bus21 iulie 2024Institutul Fraunhofer și Amazon au analizat câte stații de încărcare rapidă pentru...
deCargo & Bus20 iulie 2024AIC Trucks anunță lansarea în România a noii game de camioane F-LINE,...
deCargo & Bus19 iulie 2024
Comentați?