Societatea de Transport București (STB) SA a vândut în primele nouă luni ale acestui an 1,76 milioane de abonamente, având cu 251.688 mai mulți abonați față de aceeași perioadă a anului trecut.
Informația a fost făcută publică de viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu. Potrivit lui, odată cu creșterea de peste 16% a numărului de abonamente, a scăzut numărul amenzilor.
„O veste și mai bună legată de cifrele STB, în primele nouă luni ale anului, este legată de scăderea numărului de amenzi date pentru neplata călătoriei”, a scris viceprimarul pe pagina proprie de Facebook.
Potrivit lui, digitalizarea plăților și noile funcționalități din aplicațiile STB (InfoTB și YouthTB) au dat rezultate și gradul de conformare a crescut. „Veniturile din activitățile de control au scăzut cu 26,40%, fiind aplicate astfel mai puține amenzi călătorilor”, a explicat viceprimarul.
Karsan a livrat al 250-lea vehicul electric pentru Italia, ca parte a...
deCargo & Bus9 ianuarie 2025Primele două autobuze electrice din cele 42 de astfel de mijloace de...
deCargo & Bus6 decembrie 2024Manifestările prilejuite de Ziua Națională a României vor devia unele linii de...
deCargo & Bus26 noiembrie 2024Daimler Buses a prezentat primul său autobuz interurban complet electric, Mercedes-Benz eIntouro,...
deCargo & Bus18 noiembrie 2024
Comentați?