Home Noutati Timpi mari de aşteptare pentru camioane, la ieşirea spre Ungaria
Noutati

Timpi mari de aşteptare pentru camioane, la ieşirea spre Ungaria

16

Timpi mari de așteptare pentru camioanele aflate la punctele de trecere a frontierei de la graniţa româno-ungară. Potrivit informațiilor de la fața locului, aceștia ajung la 240 de minute. 

Timpi mari de aşteptare se consemnează pe sensul de ieşire din ţară. Iar acest fenomen are la origine doi factori. Mai întâi restricţiile de circulaţie impuse pe teritoriul Ungariei, în timpul weekendului, pentru autovehiculele de transport marfă. În plus, autorităţile ungare fac verificări suplimentare pentru acest tip de mijloace de transport.

Perioada petrecută în graniță pentru camioane sunt cei mai mici, potrivit Poliţiei de Frontieră, la Nădlac – 50 de minute. Timpi mari se înregistrează la Vărşand – 150 de minute și la Petea – 240 de minute.

Măsuri pentru fluidizarea traficului

Faptul că se înregistrează timpi mari de așteptare, a condus la măsuri speciale. Poliţia de Frontieră Română a alocat personal pentru acoperirea tuturor liniilor de control în punctele de trecere. Dar numărul de artere care pot fi deschise este limitat de numărul de poliţişti repartizaţi de către Poliţia Ungară.

„A fost mărit numărul arterelor de control pentru automarfare pe sensul de ieşire din ţară. Atât în P.T.F. Nădlac II (se lucrează pe 7 artere), cât şi în P.T.F. Vărşand (se lucrează pe 3 artere). La P.T.F. Borş se lucrează pe 3 artere, la P.T.F. Borş II se lucrează pe 2 artere şi la PTF Petea pe 2 artere. Inspectoratele Teritoriale ale Poliţiei de Frontieră Oradea şi Sighetu Marmaţiei au contactat autorităţile de frontieră din Ungaria pentru dispunerea unor măsuri comune pentru fluidizarea traficului. Care să vizeze inclusiv suplimentarea personalului de către partea ungară, precum şi deschiderea unor artere suplimentare pentru verificarea automarfarelor”, se arată într-un comunicat de presă al Poliţiei de Frontieră.

Poliţia de Frontieră recomandă şoferilor de automarfare tranzitarea tuturor punctelor de frontieră deschise tranzitului de mărfuri, astfel încât să se preîntâmpine apariţia suprasolicitărilor doar a unora dintre acestea, într-un timp foarte scurt.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Noutati

Rama Giurgiu, pentru linia de metrou M5, e în București

Primul tren nou de metrou de la Alstom, rama ,,Giurgiu”, a ajuns...

Noutati

Conti Eco Gen 5, noua gamă de anvelope pentru camion de la Continental

Continental a prezentat linia de anvelope Conti Eco de a cincea generație...

Noutati

Obiective mai stricte de emisii de CO2 pentru camioane și autobuze

Parlamentul European a adoptat noi măsuri – deja convenite cu Consiliul –...

Noutati

Daimler Truck & Bus România plantează câte un copac pentru fiecare vehicul comercial nou înmatriculat anul trecut

Daimler Truck & Bus România, subsidiara locală a producătorului german de autocamioane...