Home Camioane Scania Transportlab devine electric
CamioaneTehnologie

Scania Transportlab devine electric

86

În 2018, la un deceniu după înființarea Scania Transportlaboratorium AB (Transportlab), au decis să reducă emisiile de carbon cu peste 95 la sută. Și să funcționeze cu combustibili non-fosili. Acum, ei fac următorul pas către zero emisii.

Transportlab au 50 de camioane, tractoare și autocare care funcționează toate cu combustibili alternativi. Transportul internațional este realizat cu 14 combinații de camioane și remorci care circulă 24/7 între fabricile de producție din Södertälje, Suedia și Zwolle din Țările de Jos.

Alte 30 de vehicule sunt implicate în operațiunile locale și regionale. Pentru a transporta mărfuri între fabricile de producție. Iar acum, pe măsură ce Scania livrează clienților tot mai multe camioane electrice, a venit și decizia despre care vorbeam. Mai preci, transporturile locale efectuate de Scania Transportlab să fie făcute cu vehicule electrice.

Scania Transportlab are un plan etapizat

”Evident, sunt pași preliminari de parcurs”, spune Jan Björklund, Managing Director, Scania Transportlaboratorium AB. Mai precis, este vorba despre o analiză a operațiunilor. Pentru a vedea care sunt vehiculele care pot derula activitatea. Ca și soluțiile de încărcare care sunt necesare.

”Noi, ca furnizor de transport intern, avem misiunea de a oferi companiei valoare maximă. Dar și să venim cu experiența și expertiza pe care le deținem. Clienții și distribuitorii întreabă despre camioanele electrice, iar noi vrem să dăm răspunsuri.”

Altfel, pentru moment nu există certitudini referitoare la momentul la care întreaga flotă Scania Transportlab urmează să fie complet electrificată. Este însă cert un alt fapt.

Potrivit reprezentanților companiei, o bună parte a flotei urmează să fie electrificată încă din 2022. Și aceasta chiar în condițiile în care și rezultatele actuale ale tranziției către combustibilii alternativi sunt impresionante. Pentru că vorbim despre aproximativ 91% din flotă care respectă acest deziderat.

”Dorim să rămânem în continuare un lider, să reprezentăm un model real. Și, în egală măsură, să împărtășim lucrurile pe care le vom descoperi în acest proces”, a concluzionat Björklund.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...

CamioaneNoutati

Preţul camioanelor nepoluante trebuie să scadă la jumătate pentru a concura cu modelele diesel

Preţul camioanelor fără emisii poluante trebuie să se reducă la jumătate pentru...

CamioaneNoutati

IAA Transportation 2024: Daimler Truck pune accentul pe transportul pe distanțe lungi fără emisii

Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de autovehicule comerciale din...

CamioaneNoutati

eTruckathon: MAN eTGX evidențiază caracterul adecvat din punct de vedere practic

Douăsprezece camioane electrice, douăsprezece echipe, aproximativ 300 km la putere: acesta este...