Home Camioane România, locul 2 în finala internațională Optifuel Challenge 2017
CamioaneTransportatori

România, locul 2 în finala internațională Optifuel Challenge 2017

102

Șoferul român Adrian Ţintea, de la compania Ţintar Spedition, a câştigat locul al doilea în finala internaţională Renault Trucks Optifuel Challenge 2017, la care au concurat cei mai eficienţi 29 de şoferi din 29 de ţări. Aceasta este cea mai bună performanță a unui șofer din România în istoria acestui concurs.

Optifuel Challenge răsplăteşte o dată la doi ani cei mai buni eco-șoferi, respectiv cel mai bun raport între consum şi viteza medie, astfel încât proba de concurs să reprezinte cât mai fidel necesităţile unei curse normale de transport. În această finală s-au întrecut 29 de şoferi din 29 de ţări, selectaţi pe plan local din peste 2.500 de concurenţi. Primul loc i-a revenit lui Plamen Ivanov (Bulgaria), urmat de Adrian Ţintea (România) şi de Jockhen Becker (Luxemburg). Finala desfășurată în data de 18 octombrie, la Toledo (Spania), a adus o mare noutate: pentru prima dată, pe podiumul marii finalei Optifuel Challenge s-au aflat transportatori din sud-estul Europei.

Ca de fiecare dată, punctajul a fost dat în proporție de 10% de chestionarul teoretic privind conducerea raţională, 30% de consum, 30% de viteza medie şi 30% de stilul de condus economic. Traseul de aproximativ 40 minute, parcurs la volanul unui Renault Trucks T480 Optifuel, dotat cu motor de 13 litri, a fost deosebit de solicitant, cu multe dealuri, curbe, sensuri giratorii, intersecţii, dar şi o porţiune de autostradă, pentru testarea abilităţilor complete ale competitorilor.

Premiul obţinut de Adrian Ţintea este un voucher de service pentru companie în valoare de 5.000 euro şi încă un voucher de 2.000 euro pentru el personal. ”Ruta din finală a fost provocatoare, cu dealuri și multe sensuri giratorii. Sunt puțin dezamăgit că nu am câștigat camionul, deoarece am mers cu el o lună după ce am câștigat finala din România. Este un camion excelent, care mi-a permis să economisesc un rezervor de motorină la fiecare 11.000 km. Promit să câștig ediția viitoare”, a declarat Adrian Ţintea.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Torc Robotics, etapă importantă în validarea conducerii autonome

Torc Robotics, o filială independentă a Daimler Truck și un pionier în...

CamioaneNoutatiServicii

Knorr-Bremse TruckServices: soluții complete pentru camioane și remorci

Rețea de distribuitori de încredere, cost total de întreținere redus, butuci și...

LogisticăMaritimNoutatiTransportatori

Maersk a îmbunătăţit estimările privind profitul anual

Compania daneză A. P. Moller Maersk A/S şi-a îmbunătăţit previziunile anuale, pentru...

MaritimNoutatiTransportatori

Seceta a redus cu 29% traficul navelor prin Canalul Panama

Numărul navelor care au trecut prin Canalul Panama a scăzut cu 29%...