Primul Sprinter City 75
Home Autobuze Primul Sprinter City 75 din noua generație
AutobuzeNoutati

Primul Sprinter City 75 din noua generație

91

Primul Sprinter City 75 din noua generație a fost livrat companiei germane Omnibusverkehr-Reisen Frank & Stöckle și va fi operat în curând pe rute din jurul orașului Göppingen.

Cea mai recentă generație a minibuzului Mercedes-Benz Sprinter City 75 se bazează pe noul Sprinter, dar are trăsături unice. Cu o lungime de 8,5 metri, el poate găzdui până la 38 de pasageri. Noul Sprinter City 75 are un ampatament de până la 5.095 mm și podea joasă între axe. El poate fi echipat, după necesități, cu scaune rabatabile, spații pentru cărucioare, scaune cu sistemul quick-swap sau locuri în picioare.

Primul Sprinter City 75Frank & Stöckle a optat pentru această zonă pentru cinci scaune rabatabile, spațiu pentru cărucioare și locuri în picioare. De asemenea, vehiculul are un sistem complex de bare de susținere, ecran pentru afișarea informațiilor despre rută și multiplu porturi USB pentru încărcarea dispozitivelor mobile.

Spațiul șoferului dispune de un volan modern multifuncțional, microfon, sistemul multimedia MBUX cu ecran de mare rezoluție și parasolar cu acționare electrică. Șoferul dispune de un sistem de climatizare separat de cel al pasagerilor.

În ce privește siguranța, Sprinter City 75 vine echipat în standard cu sisteme de asistență precum Active Brake Assist, Headlamp Assist și Crosswind Assist. Pentru a facilita munca șoferilor pe timp de noapte sunt folosite faruri cu becuri de înaltă performanță. În standard mai avem cutia de viteze automată 7G-TRONIC Plus cu Drive Select și padele pentru schimbarea manuală a treptelor. O noutate este funcția HOLD, utilă la staționările și plecările din rampă.

Sprinter City 75 are o caroserie vizibil independentă de la montantul B în spate. Construcția și capacitatea de încărcare sunt unice, precum și noua punte spate. Deși are o lungime de 8,5 metri și o masă maximă de 6,8 tone, City 75 este disponibil doar în configurație cu două axe. Puntea spate motoare are roți duble și o sarcină utilă de 5 tone, iar suspensia pneumatică este standard.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Noutati

Bosch se dezvoltă cu software și tehnologie pentru camioane și furgonete

Transportul de marfă este un pilon important al economiei. Pentru a beneficia...

CamioaneNoutati

Din 1 ianuarie 2025 se aplică „Rovinieta de Braşov”

De la începutul anului viitor, pe mai multe drumuri administrate de Consiliul...

FeroviarNoutati

Contractul cu polonezii de la PESA merge înainte

Și Curtea de Apel a respins contestația depusă de Alstom la reevaluarea...

NoutatiTehnologie

4,3 milioane de roboți industriali în uzinele din întreaga lume la finele lui 2023

Pentru al treilea an la rând, numărul roboţilor instalaţi în uzinele din...