Daimler Trucks își extinde testele în mediu real cu camioane de tonaj mediu și greu în America de Nord. În această săptămână, clienții americani Penske Truck Leasing și NFI Industries au primit primele modele Freightliner eCascadia, autotractoare electrice grele (clasa 8), cu o autonomie de până la 400 km.De la finalul anului 2018, ambii transportatori au testat în operațiuni reale modelul electric de tonaj mediu Freightliner eM2. Cele două modele eCascadia sunt sunt primele camioane grele din flota de tastare a Freightliner, care va ajunge la 30 de vehicule. Lansarea de piață a modelelor electrice Freightliner eCascadia și Freightliner eM2 este programată pentru 2021.
Penske va opera camionul Freightliner eCascadia în curse regionale din regiunea California de Sud. NFI va folosi modelul eCascadia în operațiuni de transport pe distanțe scurte în porturile din Los Angeles și Long Beach.
Strategie globală dezvoltată de E-Mobility Group
Din 2018, E-Mobility Group adună la un loc expertiza globală a Daimler Trucks & Buses în domeniul mobilității electrice. Tot E-Mobility Group definește strategia pentru componente și produse electrice pe întreaga gamă de segmente și mărci. Ca și în cazul strategie globale de tip platformă pentru vehiculele convenționale, E-Mobility Group dezvoltă o arhitectură electrică integrată, maximizând utilizarea sinergiilor și optimizând investițiile.
În același timp, E-Mobility Group oferă o consultanță completă pentru clienți și lucrează ca un E-eco sistem întreg, susținând mobilitatea electrică să devină mai viabilă și din păunctul de vedere al TCO (Costul Total de proprietate).
E-Mobility Group este o organizația globală, cu angajați lucrând în diverse locații ale rețelei de dezvoltare a companiei, cele mai importante centre fiind Portland (SUA), Stuttgart (Germania) și Kawasaki (Japonia).
Comentați?