EcoDuo Schmitz Cargobull
Home Remorci Premiu pentru conceptul EcoDuo de la Schmitz Cargobull
Remorci

Premiu pentru conceptul EcoDuo de la Schmitz Cargobull

52

Schmitz Cargobull a primit premiul Green Truck Future Innovation 2019 pentru conceptul său de camion lung EcoDuo. Combinația de vehicule este capabilă să obțină reduceri de 25% ale emisiilor de CO2 pentru transportul pe distanțe lungi.Cu EcoDuo, Schmitz Cargobull militează pentru introducerea pe scară largă în Europa a conceptelor de transport care reduc emisiile pe tonă transportată și sunt compatibile cu infrastructura existentă. EcoDuo respectă și actualele standarde privind remorcile și logistica, fiind destinată transportului între două puncte fixe pe rețeaua de drumuri principale.

”Suntem încântați să primim acest premiu. În prezent, combinația de vehicule este utilizată în Scandinavia și este testată în diverse țări europene. Totuși, noi privim conceptul EcoDuo ca o soluție eficientă din punct de vedere economic și ecologic pentru transportul din toată Europa”, a declarat Boris Billich, director de vânzări al Schmitz Cargobull AG.

Sistemul EcoDuo consistă în două remorci cu prelată standard conectate prin intermediul unui boghiu și cuplate la un cap tractor. Greutatea maximă a autotractorului și a primei semiremorci rămâne la 40 de tone, în timp ce greutatea celei de-a doua remorci ajunge până la 36 de tone, conform standardelor din țările scandinave. În Spania, vehiculul este testat cu o greutate de 30 de tone pe a doua remorcă.

Tot la expoziția Transport Logistic de la Munchen, Schmitz Cargobull a prezentat semiremorca cu prelată S.CS Universal X-Light. Cu o greutate proprie de doar 4.975 kg, X-Light oferă o sarcină utilă mai mare, fără niciun compromis privind calitatea sau rezistența în comparație cu generația anterioară.

O altă noutate este semiremorca frigorifică S.KO Cool Smart cu unitate de răcire electrică S.CUe. Aceasta este echipată în standard cu sistemul telematic Schmitz Cargobull TrailerConnect, arhivă digitală a temperaturilor și numeroase alte inovații. Unitatea de răcire S.CUe dezvoltată de Schmitz Cargobull funcționează complet fără emisii și a fost proiectată special pentru utilizare în aplicații de distribuție.
Experții Schmitz Cargobull Telematics au prezentat noul panou TL3 din partea frontală a remorcilor frigorifice, care oferă o a treia opțiune pentru descuierea și încuierea ușilor spate. O altă funcție inclusă în sistemul de blocare a ușilor este restricționarea zonală bazată pe GPS, ușile spate ale remorcii putând fi deschise doar în anumite zone prestabilite.

Schmitz Cargobull a prezentat și două aplicații care ușurează monitorizarea încărcăturii și a remorcii. TrailerConnect beSmart este destinată șoferilor, arată toate datele despre remorcă și permite controlul direct din cabină. Aplicația TrailerConnect beUpToDate se concentrează pe nevoile managerilor de flotă și informează despre localizarea curentă a remorcilor din flotă.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

NoutatiRemorci

Krone investește în Schwarzmüller

Producătorul austriac de remorci Schwarzmüller devine partener strategic în cadrul grupului Krone-Nutzfahrzeug.

Remorci

Kässbohrer, o nouă familie de semiremorci frigorifice

Kässbohrer a lansat noua sa gamă de semiremorci frigorifice, din care fac...

Remorci

CTE Trailers, noul importator Krone în Bulgaria

De la 1 august, CTE Trailers devine importator oficial pentru Krone în...

Remorci

Kogel își întărește poziția în România. Auto Brand este noul importator și distribuitor al brandului german

Unul dintre cei mai importanți jucători pe piața românească a importului și...