Volvo trucks
Home Noutati Pregătește-ți camionul pentru a doua viață
Noutati

Pregătește-ți camionul pentru a doua viață

50

Valoarea de revânzare este o parte importantă a costului de proprietate al camionului, astfel încât ar trebui luată în seamă încă de la început. Diferența dintre un camion care se vinde repede și altul pentru care se găsește greu un client este făcută deseori de mici detalii.

Utilizatorii de camioane rulate pot accesa online o gamă largă de opțiuni, astfel încât piața este una foarte competitivă. Pentru a obține o valoare de revânzare maximă, trebuie să vă asigurați că vehiculul dumneavoastră iese în evidență și îndeplinește nevoile și așteptările cumpărătorilor.

În primul rând, trebuie să asigurați potențialii cumpărători că aveți un camion bine întreținut. Adesea, clienții au doar o fereastră scurtă de oportunitate pentru inspectarea vehiculului și orice urmă vizibilă de uzură poate termina rapid o potențială vânzare. Chiar dacă defectul este unul superficial, el poate crea percepția de neglijență și suspiciunea că vehiculul este într-o stare proastă. Astfel, este vital să aveți grijă de camion în timpul utilizării.

”Clienții de camioane rulate sunt mai interesați de fiabilitate decât cei de camioane noi, deoarece nu beneficiază în general de siguranța unei garanții. Trebuie să poți oferi un istoric de service pentru camion care să arate că vehiculul a fost întreținut în mod regulat în ateliere autorizate și cu piese originale”, spune Goran Travancic, Director Used Trucks, Volvo Europe.

Când se comandă un camion nou, este foarte tentant să îl configurezi exact pe nevoile tale. Dar cu cât specificațiile sunt mai reduse, cu atât se micșorează și numărul de clienți potențiali pentru camionul rulat. ”Dacă îți configurezi camionul special pentru distribuție regională, acesta va fi greu de vândut mai târziu către un client de transporturi lungi. Cea mai întâlnită greșeală pe care o văd este alegerea unor variante cu putere mai mică pentru a face o economie. Dar apoi, peste câțiva ani, aceștia au probleme să vândă camionul, deoarece clienții caută în special camioane cu motoare mai puternice”, adaugă Goran Travancic.

Astfel, când cumpărați un camion nou, trebuie să vă gândiți și unde este cel mai probabil să fie vândut, precum și nevoile și așteptările clienților din acea piață. Deseori merită o investiție suplimentară în echipamente opționale sau capacitate, pe care o veți recupera peste câțiva ani, printr-o valoare mai mare de revânzare. ”Valoarea camionului este atât de mare pe cât este dispus să plătească un client. Dacă nu găsești client, atunci valoarea este zero”, concluzionează Goran Travancic.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AutobuzeNoutatiRutierTransportatori

Nou parteneriat între FlixBus și Christian Tour

FlixBus și Christian Tour au anunțat semnarea unui parteneriat prin care agenția...

Noutati

IVECO și CNR confirmă eficiența bio-CNG-ului pentru decarbonizarea transporturilor

IVECO, lider în propulsia alternativă, promovează un studiu realizat de Institutul de...

AerianNoutatiTransportatori

TAROM continuă tradiția de a transporta Echipa Olimpică a României

În calitate de partener oficial al Comitetului Olimpic și Sportiv Român (COSR),...

NoutatiServicii

DKV Mobility oferă acces la prima rețea de stații de alimentare cu CNG din România

DKV Mobility, furnizor european de top de servicii și soluții de plată...