Volvo Trucks a finalizat restilizarea întregii sale game din America de Nord odată cu prezentarea noului model Volvo Auto Hauler (VAH), o soluție specializată pentru transporturile de mașini.Noul model Volvo VAH este proiectat pe aceeași platformă cu modelul pentru construcții VHD. Principala diferență este înălțimea redusă a cabinei, care permite și transportarea în acea poziție unor mașini mai mari (de tip pick-up, minivan sau SUV).
În afară de modificarea plafonului, cabina are aceeași structură, rezistență la impact sau calitate a construcției cu celelalte cabine Volvo. De asemenea, noul VAH se aliniază cu noua gamă Volvo și în ce privește sistemele de asistență. Unul dintre acestea este sistemul de evitare a coliziunilor Volvo Active Driver Assist (VADA), care poate frâna automat până la oprirea completă, în anumite situații. Alte soluții noi sunt pornirea de la distanță, transmisia automatizată Volvo I-Shift sau funcția de configurare a volanului Position Perfect.
Interiorul modern promite a fi cel mai silențios și confortabil din segment. Panoul de instrumente este digital și programabil, iar sistemul de infotainment poate avea opțional un al doilea ecran color, tactil, cu diagonală de 7 inci. Toate luminile sunt LED, inclusiv pentru faza lungă. În ce privește motorizarea, se poate alege dintre dieselurile D11 (325-425 CP) și D13 (405-500 CP).
Noul Volvo Auto Hauler poate fi configurat cu 3 variante de cabină:
- cabina de zi VAH 300: capacitate de 11 mașini, lungime de 2,88 metri, înălțime exterioară de 240 sau 247 cm
- cabina de dormit VAH 400: înălțime internă de 152 cm, lungime de 3,7 metri, înălțime exterioară de 247 sau 260 cm
- cabina de dormit VAH 600: înălțime internă de 155 cm, lungime de 4,17 metri, înălțime exterioară de 247 sau 260 cm.
Comentați?