Skaraslatten R 520 noua generație Scania
Home Camioane Noua generație Scania reduce factura de carburant
Camioane

Noua generație Scania reduce factura de carburant

50

Transportatorul suedez Skaraslättens Åkeri și-a redus factura anuală la carburant cu aproape 10.000 de euro pe camion prin înlocuirea modelelor R 580 cu noua generație Scania R 520.Skaraslättens are o flotă formată din 31 de camioane și 350 de remorci și subcontractează servicii de la alte 50 de companii de transport. Compania transportă bunuri importate din Asia către retaileri de top precum Ikea. La călătoriile retur, camioanele sunt încărcate cu lemn pentru export.

Skaraslättens are o politică strictă de înnoire a flotei (formată exclusiv din vehicule Scania), limitând vârsta camioanelor la 3 ani sau 400.000 km. Astfel, camioanele din flotă sunt mereu în stare excelentă și păstrează o valoare reziduală consistentă în momentul vânzării.

”Anul trecut am cumpărat 20 de camioane noi. Alegerea noului Scania R 520 cu motor V8 s-a dovedit a fi o lovitură norocoasă: diferența față de vechile camioane este remarcabilă”, a declarat Håkan Johansson, șeful departamentului Financiar al Skaraslättens.

Alegerea unui motor V8 puternic este vitală pentru această companie, care transport deseori două containere cu greutate de 60 de tone. În plus, promisiunea pentru noua generație Scania, de scădere a consumului de până la 5%, a fost depășită lejer în operațiunile Skaraslättens.

Cifrele companiei arată că autocamioanele R 580 au consumat în medie 41,5 litri la 100 km în 2016, iar în 2017 consumul a scăzut la 39,2 litri. Odată cu înlocuirea lor cu modele R 520 din noua generație Scania, consumul de carburant mediu a scăzut la doar 33,1 litri la 100 km, cu 20% mai mic decât performanța de acum doi ani.

Pentru întreaga flotă, reducerea consumului se traduce prin economii anuale de peste 300.000 de euro. O bună parte din aceste economii este transferată șoferilor, prin intermediul unui program de motivare: un fragment al salariului orar este bazat pe performanțele de condus. ”După estimarea mea, aș spune că două treimi din consumul de carburant mai mic poate fi atribuit camioanelor, iar șoferul poate influența restul de o treime”, a mai spus Johansson.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

1.500 de camioane Volvo FH Aero pentru Lannutti

Volvo Trucks a primit o comandă de 1.500 de camioane Volvo FH...

CamioaneNoutati

IGPR: Şoferilor depistaţi pozitiv la Drugtest nu li se face dosar penal

Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li...

CamioaneNoutati

Institutul Fraunhofer: 1000 de locații de încărcare sunt suficiente pentru majoritatea traficului de camioane

Institutul Fraunhofer și Amazon au analizat câte stații de încărcare rapidă pentru...

CamioaneNoutati

Noua gamă Ford Trucks F-LINE se prezintă în cadrul unei caravane naționale

AIC Trucks anunță lansarea în România a noii game de camioane F-LINE,...