MEC DIESEL SEE, vânzări de 17 milioane de euro în 2020
Home Noutati MEC DIESEL SEE, vânzări de 17 milioane de euro în 2020
Noutati

MEC DIESEL SEE, vânzări de 17 milioane de euro în 2020

54

MEC DIESEL SEE, unul dintre cei mai importanți furnizori de piese de schimb din România, a încheiat anul 2020 cu vânzări de aproximativ 17 milioane de euro.

Pentru anul 2021, compania estimează o creștere cu 10% a cifrei de afaceri, dacă mediul economic va fi unul stabil. Compania are în plan deschiderea a două noi puncte de lucru, dar și extinderea echipei. ”Am reușit să atingem obiectivele pe care ni le-am propus, ne-am reinventat și am făcut față provocărilor de peste an, cifra de afaceri obținută în 2020 fiind cu 14% mai mare față de anul precedent”, a declarat Monica Dan, General Manager la MEC DIESEL SEE.

În prima parte a anului 2020, MEC DIESEL SEE a simțit contracția pieței auto adusă de pandemia Covid-19, însă a înregistrat o revenire în semestrul al doilea. Compania a reușit să se adapteze rapid la noua realitate și și-a păstrat integral operațiunile în toate cele 13 birouri de vânzare și depozite la nivel național.

MEC DIESEL SEE, vânzări de 17 milioane de euro în 2020Cele mai mari vânzări s-au înregistrat la categoria motoare complete și piese de motor, lubrifianți, pneumatică și transmisii și, de asemenea, la componente precum elemente ale sistemelor de frânare și suspensie, role și curele, etc.

Din portofoliul de clienți al MEC DIESEL SEE fac parte companii care dețin flote de camioane de peste 18 tone (acestea reprezentând 57% din totalul vânzărilor), service-uri autorizate (18%), distribuitori locali sau naționali (15%) și companii care dețin flote de vehicule ușoare de sub 16 tone (10%).

Monica Dan_General manager Mec-Diesel SEE”Rezultatele obținute în anul 2020 ne-au demonstrat că merităm poziția de lider pe piața de piese de schimb pentru motoare, reușind, totodată, să ne depășim bugetul într-un an plin de incertitudini. Pentru 2021, strategia noastră de business este să fim cât mai receptivi la nevoile clienților și să le venim în întâmpinare cu o experiență nouă prin intermediul acțiunilor de marketing moderne. Totodată, vom investi în e-commerce, vom transfera o parte din business în mediul online și vom continua să lucrăm la diversificarea gamei de produse și servicii oferite”, a mai spus Monica Dan.

Estimări optimiste pentru 2021

Estimările MEC DIESEL SEE pentru anul 2021 sunt optimiste. Conform datelor analizate de companie, piața auto va înregistra o creștere generală de cel puțin 7-10% pe toate segmentele, atât pentru autoturisme, cât și pentru autovehicule comerciale ușoare sau grele. Compania mizează pe a doua jumătate anului 2021, când vor fi în plină dezvoltare proiectele mari de investiții și programele de dezvoltare economică, astfel va exista o cerere crescută pentru piese de schimb pentru autovehicule comerciale.

”Cum business-ul nostru se dezvoltă rapid și creștem constant, ne dorim ca anul acesta să deschidem încă două noi puncte de lucru. Pentru a ține pasul, intenționăm să angajăm până la finalul anului încă 10 specialiști în domeniu”, a completat Monica Dan.

Extindere internațională

MEC DIESEL SEE este parte a MEC DIESEL Group Italia, ce deține reprezentanțe în România, Bulgaria și Italia. În cele 3 țări lucrează un total de peste 330 de angajați. În anul 2020, la nivelul întregului grup, s-a înregistrat o cifră de afaceri de 75 de milioane de euro.

Alberto Pellegrino_Mec Diesel Group Italia”Principala provocare la nivel de grup pentru următorii ani este să ne extindem internațional. Suntem bine cunoscuți în toate cele trei piețe în care activăm, dar vindem și în alte 70 de locații din întreaga lume, organizand transporturi din depozitul din Italia. ”, a declarat Alberto Pellegrino, Managing Director la MEC DIESEL Group.

MEC DIESEL SEE a fost înfiinţată în 2016, iar la finalul anului 2019 a fost numit unicul importator și distribuitor pentru Opet Lubricants, lider în industria lubrifianților din Turcia, ce are o gamă largă de produse și servicii, incluzând uleiuri de motor şi transmisie, antigel, grăsimi şi lichide de frână. Parteneriatul dintre cele două companii se bazează pe activităţi co­mer­ciale şi de distribuţie pe teritoriul României, con­form strategiei de extindere a opera­ţiu­nilor la nivel internaţional.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Packeta România crește rețeaua de magazine online și selleri parteneri

Packeta România și-a a extins rețeaua de magazine online și selleri parteneri...

AutobuzeNoutatiRutierTransportatori

Nou parteneriat între FlixBus și Christian Tour

FlixBus și Christian Tour au anunțat semnarea unui parteneriat prin care agenția...

Noutati

IVECO și CNR confirmă eficiența bio-CNG-ului pentru decarbonizarea transporturilor

IVECO, lider în propulsia alternativă, promovează un studiu realizat de Institutul de...

AerianNoutatiTransportatori

TAROM continuă tradiția de a transporta Echipa Olimpică a României

În calitate de partener oficial al Comitetului Olimpic și Sportiv Român (COSR),...