Macara compactă Scania
Home Camioane Macara compactă Scania 8×2 pentru viraje strânse
CamioaneVehicule speciale

Macara compactă Scania 8×2 pentru viraje strânse

63

Compania olandeză Gaffert  a început recent să opereze o macara compactă Scania S 520 8×2/*6. Deși are patru axe, camionul are trei axe direcționale, care îi permit să facă manevre în spațiile industriale înguste.În plus, această macara compactă Scania a primit o derogare de la limita de 72 de tone pentru transportul rutier din Olanda.

”Ne-am dorit un autotractor care poate circula cu viteze normale pe șosea care să care o macara de 85 de tone cu o distribuție excelentă a greutății. Scania a fost singurul producător care ne-a putut livra camionul direct din fabrică. Scania oferă de asemenea cel mai coborât șasiu de pe piață, lucru foarte important pentru noi”, a declarat proprietarul Theo Gaffert.

Acesta admite că au existat și unele elemente emoționale în această achiziție: ”Când am comandat camionul, celebram aniversarea de 80 de ani a companiei. Ce poate fi mai bun decât un camion V8? În plus, știam că acesta va fi livrat în anul jubiliar al Scania V8”.

Deși emoțiile sunt pozitive, Gaffert a adăugat că operarea unui vehicul profitabil este și mai bună. ”Când am descoperit că V8 520 CP are un consum apropiat de al motorului cu 6 cilindri de 500 CP, decizia a devenit una ușoară”.

Această macara compactă Scania are un ampatament de 3.950 mm între axa față și cea motoare. Din cele patru punți, trei sunt directoare: cele două din față și cea din spatele punții motoare.

”Prin utilizarea unei axe față de 10 tone avem o distribuție frumoasă a greutății, cu macaraua plasată foarte aproape de peretele cabinei. Sunt doar 15 cm între cabină și macara, pe care îi folosim pentru rezervorul de lichid hidraulic. În ciuda spațiului restrâns, am adăugat două eșapamente cromate, deoarece aspectul contează și el”, a explicat Gaffert. Configurația foarte scurtă a adus o provocare pentru montarea componentelor pe șasiu: ”Pentru a obține cel mai bun rezultat, am proiectat singuri unele componente, precum un rezervor de carburant personalizat sau propriile apărătoare de noroi”.

Rezultatul: Gaffert deține acum nu doar un Scania V8 impresionant, ci și un echipament de ridicare foarte competent: ”Combinația între diametrul de bracaj mic și capacitatea mare de ridicare face acest camion foarte potrivit pentru clădirile industriale. Suntem deseori solicitați ca să ridicăm utilaje noi și să plasăm pe poziție echipamente”.

Macara compactă Scania

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

1.500 de camioane Volvo FH Aero pentru Lannutti

Volvo Trucks a primit o comandă de 1.500 de camioane Volvo FH...

CamioaneNoutati

IGPR: Şoferilor depistaţi pozitiv la Drugtest nu li se face dosar penal

Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li...

CamioaneNoutati

Institutul Fraunhofer: 1000 de locații de încărcare sunt suficiente pentru majoritatea traficului de camioane

Institutul Fraunhofer și Amazon au analizat câte stații de încărcare rapidă pentru...

CamioaneNoutati

Noua gamă Ford Trucks F-LINE se prezintă în cadrul unei caravane naționale

AIC Trucks anunță lansarea în România a noii game de camioane F-LINE,...