Home Logistică GEFCO are o nouă identitate vizuală
LogisticăNoutati

GEFCO are o nouă identitate vizuală

12

GEFCO, furnizor global de servicii pentru lanțurile de aprovizionare industriale și lider european în logistica automobilelor, și-a înnoit identitatea de brand cu un logo actualizat și o nouă semnătură de brand.

Noua semnătură de brand GEFCO, ”Partners, unlimited”, reflectă aspirația grupului de a consolida cooperare cu partenerii și clienții, pentru a genera mai multă valoare în cadrul lanțului global de distribuție. În anii următori, GEFCO va căuta, de asemenea, să crească prin extindere internațională și prin inovație, întotdeauna urmărind să aloce un efort suplimentar într-o piață aflată în schimbare rapidă.

De la schimbarea acționariatului său în 2012, GEFCO și-a consolidat activitățile, în scopul de a acoperi un domeniu mai vast, de la transportul rutier, aerian, feroviar și maritim de mărfuri, până la soluții de fourth-party logistics (4PL). Promisiunea GEFCO este de a îi elibera pe clienții săi de sarcinile lor logistice și de a îi ajuta să-și transforme lanțul de aprovizionare, adăugând valoare acestuia. Având în vedere acest lucru, compania a dezvoltat noi activități, precum GEFCO Industrial Services, care administrează operațiuni de sub-asamblare modulare de mare valoare la uzinele de producție ale clienților săi.

Menținând un volum semnificativ de afaceri cu PSA, clientul său de lungă durată, GEFCO și-a diversificat portofoliul de clienți pe piața auto și s-a deschis și spre alte sectoare industriale. Aceste noi sectoare (aviație, producție, echipamente grele, energie, bioștiință și sănătate, îmbrăcăminte, bunuri de consum, produse alimentare și electronice, etc.), reprezintă în prezent aproximativ o treime din veniturile GEFCO.

De asemenea, GEFCO și-a extins amprenta globală în 60 de țări. Mulțumită celor 13.000 de angajați reprezentând 90 de naționalități diferite, grupul deservește în prezent 300 de destinații din întreaga lume.

Branding-ul actualizat al GEFCO este rezultatul unui proiect desfășurat timp de doi ani în întreaga companie, de a cerceta ADN-ul acesteia și a înțelege mai bine ce determină unicitatea brandului în fața clienților și partenerilor săi. În esență, ceea ce diferențiază GEFCO este o cultură denumită ”Proximitate Infinită” (Infinite Proximity), susținută de determinarea de a construi relații de lungă durată prin cooperare, pentru a câștiga încredere și a crea mai multă valoare în lanțul de aprovizionare.

”Deschiderea noastră, îmbinată cu abilitatea de a asculta și de a învăța de la partenerii noștri, înseamnă să depunem întotdeauna eforturi suplimentare. Brandingul nostru actualizat reflectă acest lucru, printr-un nou logo și o nouă semnătură. Noua casetă galbenă cu numele nostru de brand reprezintă o fereastră spre lume, iar noua noastră semnătură exprimă aspirația noastră și reafirmă angajamentul față de clienţii și partenerii noștri”, a declarat Luc Nadal, Președintele Consiliului de Conducere al GEFCO.

Cuvântul ”Partners” (Parteneri) exprimă spiritul de cooperare în care compania construiește relații cu ecosistemul său (clienți, furnizori și angajați), pe bază proximității și dezvoltării reciproce. ”Unlimited” (Nelimitat) exprimă obiectivul companiei de a împinge continuu limitele în ceea ce privește expertiza, zona geografică, creșterea sustenabilă, creativitatea și inovația.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Noutati

Conti Eco Gen 5, noua gamă de anvelope pentru camion de la Continental

Continental a prezentat linia de anvelope Conti Eco de a cincea generație...

Noutati

Obiective mai stricte de emisii de CO2 pentru camioane și autobuze

Parlamentul European a adoptat noi măsuri – deja convenite cu Consiliul –...

Noutati

Daimler Truck & Bus România plantează câte un copac pentru fiecare vehicul comercial nou înmatriculat anul trecut

Daimler Truck & Bus România, subsidiara locală a producătorului german de autocamioane...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...